יום ראשון, 4 בפברואר 2024

אחרי נתק ! סתיו קצין יוצאת להגנתה של יובל מעתוק: "גועל נפש תתביישו לכם" בדרך לסולחה מפתיעה?!

כוכבת האח הגדול שהגיעה למקום השני בגמר, סתיו קצין
והפסידה ברגע האחרון ליובל מעתוק, לא ממש אהבה את
ההפסד ליובל בגמר ואפילו עקצה מספר פעמים את יובל
אחרי שניצחה בגמר, האם כל זה השתנה?!
סתיו קצין במסר ברור שקשור ליובל!




מאז גמר האח הגדול היה נתק בין סתיו קצין ויובל מעתוק,
אבל האם כל זה בדרך לשינוי?! יובל מעתוק קיבלה הודעה מזעזעת 
מעוקבת ברשתות החברתיות, כשקיללה ואיחלה מוות בהמתת חסד 
לאחיה התאום הסובל מאוטיזם של מעתוק ולאימה של מעתוק 
שהביאה לעולם ילד עם פיגור שכלי.

הרשת סערה סביב הדברים הקשים שנאמרו כלפיח אחיה של יובל מעתוק,
עוקבים רבים גינו את אותה עוקבת שכרגע לא מתחרטת על זה.
מי שהחליטה להגיב היא סתיו קצין שיצאה להגנתה של יובל מעתוק,
"לא כי זה מעתוק ואני מכירה אותה אישית, אבל לא מדברים ככה. גם לי יש אח 
עם פיגור והם הנשמות והכי טהורים בעולם. למעתוק ולי יש דבר משותף, 
אח עם פיגור שכלי, פשוט מזעזע אותי, בריוני רשת שמעזים לכתוב דבר כזה על אנשים."
עוד המשיכה: "גועל נפש, תתביישו לכם. כמה שנאה ורוע יש באנשים, פשוט מזעזע אותי. 
כמה שאני ומעתוק לא בקשר וזה לא משנה אם אנחנו בקשר או לא, לא עושים דברים 
כאלה, גם לא לאויבים שלכם חוץ מלחמאס, גועל נפש תתביישו לכן, איכס".
האם אנחנו בדרך לסולחה?!
ואיך הגיבה יובל מעתווק?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...