יום רביעי, 10 בינואר 2024

הגזים?! כוכב האח הגדול מהעונה האחרונה זומן לחקירה במשטרה!

דייר האח הגדול מהעונה האחרונה שהיה דייר שגרם
למחלוקת גדולה גם בתוך הבית וגם בחוץ, מצליח לעורר עניין
מאז שיצא מבית האח הגדול.
עכשיו הוא מסתבך והמשטרה החליטה להזמין אותו
לחקירה,כל הפרטים נחשפים!




מי שהיה דייר האח הגדול לא ציפה למצוא את עצמו בלב סערה 
גדולה, מאז שיצא מהבית הוא התבטא מספר פעמים בנושאים שונים 
והיה מקבל על כך תגובות רבות מצד העוקבים, אבל האם הפעם הוא 
עשה צעד יותר מדי?
בשעות האחרונות הוא החליט שהוא רוצה לארגן מחאה נגד חבר הכנסת 
כסיף, מה שיצא קצת משליטה.

הוא זומן לשיחת הבהרה בתחנת המשטרה מכיוון ששילהב את עוקביו
להגיע לביתו של חבר הכנסת עופר כסיף, להפגין ואף אמר להם לזרוק ביצים.
בסרטון שהעלה הוא מתאר: "הייתי בשיעור תורה, התקשרו אלי מהמשטרה, 
שאלו אותי מה הכתובת, הבאתי להם. אמרו לי 'רד למטה, בוא תתלווה 
אלינו לתחנה'", עוד המשיך לשתף:"עכשיו יצאתי מתחנת המשטרה. 
המטרה שלי זה לעשות טוב אבל אני לא יכול להזיק לעצמי".
בהמשך טען: "מדברים איתי על הסתות וזה פחות אני. מי שרוצה ללכת 
להפגין שילך להפגין, שחררו אותי מההפגנה הזו. אני לא הצל ולא נטלי דדון  
כבודם במקומו מונח. בסך הכל רציתי להעביר את המסר עם קצת סתלבט ".
מי דייר האח הגדול מהעונה שמצא את עצמו בחקירה?!
..




מדובר בגיא איתן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...