יום חמישי, 25 בינואר 2024

סתיו קצין מתקשה למצוא זוגיות?! "מי ששופט מראש! אני פוסלת אותו" ומה עם הריאליטי בכיכובה?!

סתיו ריאליטי שהשתתפה בעונה האחרונה באח
הגדול והגיעה עד לגמר הגדול והייתה קרובה לניצחון,
לא פסלה זוגיות בתוך הבית אבל לא מצאה את האחד.
גם אחרי שיצאה מתוך הבית סתיו שיתפה שהיא מחפשת אהבה
וזוגיות, אז מה לא עובד לסתיו?!





מאז שיצאה מהבית עלו דיווחים על כך שסתיו תככב בריאליטי שיהיה
קשור רק אליו ובו היא תנסה למצוא אהבה.
הריאליטי עדיין לא צולם ונראה שגם כרגע סתיו ממשיכה לחפש
את האחד ולפי הדברים שלה זה לא ממש מצליח.
סתיו חושפת באינסטגרם את הקושי בחיפושים.

אחת העוקבות כתבה לה: "את מהממת! האם את חושבת שגבר
ייקח אותך ברצינות וירצה להקים משפחה אם ישפוט אותך חיצונית?",
סתיו ענתה: "אולי נשאל הפוך? האם אני חושבת לקחת גבר ברצינות
ולהקים איתו משפחה? הגברים לא עושים לנו טובות,
ולמה שלא ייקחו אותי ברצינות? מי ששופט חיצונית מראש
אני פוסלת אותו קודם, וזה אומר שהוא טיפש".
"מה את מחפשת בגבר?", סתיו נשאלה על ידי העוקבים,
וכך היא ענתה: "כנות אמיתית, אמת, המון תשומת לב, המון יחס, 
ראש על הכתפיים, חכם, יודע לעשות עסקים, אוהב ורוצה הרבה 
ילדים, ואוהב את השם ורוצה לשמור שבת".
ומה עלה בגורל הריאליטי שבו הייתה אמורה למצוא אהבה?!
והאם היא בקשר טרי וחדש?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...