יום חמישי, 25 בינואר 2024

שרית יודעת?! אורי נגר חושף הצעה שקיבל: "חייבים ס*קס דחוף" איך הגיב?!

אורי נגר שנכנס במהלך העונה לבית האח הגדול,
לא ציפה להיות אחד מהדיירים היותר מדוברים במהלך
העונה, נגר שהחליט לפרוש לקראת סיום העונה, מקבל עד
היום הרבה אהבה מצד העוקבים ובעיקר מהעוקבות ששולחות
לנגר לא מעט הצעות מפתות!




נגר שנכנס לבית האח הגדול אחרי שהתגרש, מאוד קיווה לעשות
שלום בית עם אשתו לשעבר ואחרי שיצא מהבית היה ניסיון כזה,
ומתברר שהוא לא ממש צלח.
מאז עלה שמו לצד שרית פולק האקסית של סטטיק,הם נראו יחד במספר 
מקומות אלא שגם אורי וגם שרית מכחישים.

בשעות האחרונות במכוון או שלא החליט אורי לחשוף הצעות שהוא מקבל מצד 
העוקבות שלו ומבהיר את עמדו לגבי מה הוא מחפש אצל נשים.
אחת מהן כתבה לו: ״אורי בקיצור מתי אנחנו שו*כבים?״, כתבה אחת 
העוקבות לאורי נגר, שענה: ‏אני רק לקשר רציני שתדעי, ‏אני בן 31 השעון דופק״.
עוקבת אחרת החליטה להיות יותר ישירה וכתבה לאורי
נגר: ״יש לי רגשות אליך״, ועוד גולשת הוסיפה: ״חייבים סק*ס ודחוף אני ואתה״.
נגר שענה תחילה בעדינות כתב: ״זאת לא הדרך, לא חושב 
שזה גם מה שאני משדר."
אלא שבהמשך הוא החליט להיות קשוח יותר ואמר במפורש
את דעתו על ההצעות שהוא מקבל!
פתוח להצעות או פחות?! ואיך שרית הגיבה?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...