יום ראשון, 17 בדצמבר 2023

מפתיע! אורי נגר מהאח הגדל על שרית פולק: "שרוף לה על הצורה" בזוגיות ומסתירים?!

יוצא האח הגדול אורי נגר הפך לאחד מהדיירים הזכורים
מהעונה האחרונה והחליט לפרוש רגע לפני הגמר!
אורי שנכנס אחרי שנפרד מאשתו דיבר לאורך השהות
בבית על הרצון לחזור לאשתו ולעשות שלום בית, אלא
נראה אחרי שיצא מהבית שזה לא ממש עבד.




אמנם אורי נגר ואשתו תועדו ביחד במספר הזדמנויות אבל מתברר
שזה לא הבשיל לקאמבק, אחרי היציאה מבית האח הגדול,
תועד אורי נגר לצד שרית פולק בת זוגתו לשעבר של סטטיק,
מה שגרם לסערה גדולה ברחבי הרשת, מאז הגיעו לא מעט הכחשות 
בנושא, ועכשיו מתברר יש התפתחות מפתיעה!

נגר החליט לשתף את העוקבים שלו בכמה פרטים מסקרנים מחייו
האישיים ואמר בין היתר: "אני וירדן במערכת יחסים מעולה וחברים טובים, 
יש פעמים שזה פשוט לא מסתדר".
עוד כשהיה בבית האח הגדול ואחרי שיצא הוא חגג לה יום הולדת: "יש יום 
הולדת לאישה המיוחדת הזאת, הייתה חלק מהחיים שלי 11 שנה ועדיין
אמא של הילדות שלי, ואני מעריץ שלה ואני שרוף עליה, והיא קצת נבוכה, מזל טוב".
אורי החליט גם להתייחס לאותם דיווחים על הקשר שלו עם
שרית פולק שכאמור מוסתר היטב והחליט להפתיע את כולם
שאמר: "שרית אהבה גדולה, אבל חברית לגמרי. שיצאתי מהאח הכרנו דרך חבר 
משותף, אני שרוף לה על הצורה, אין נשים כאלה בעולם".
אורי גם מתייחס על הרצון להתחתן שוב: "עולם הרווקות פחות מעניין אותי, 
פרק ב' הרבה יותר קשה, אני יודע בדיוק מה אני רוצה, אני לא הולך להתגרש עוד פעם".
האם אורי נגר לא סתם התייחס לשרית ונתן רמז לעתיד?
מה קורה בדיוק בין אורי נגר לשרית פולק?!
בזוגיות ומסתירים מכולם?
צ.:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...