יום שלישי, 19 בדצמבר 2023

שוב פעם בנתק?! האם ספיר בורגיל מהאח הגדול תגיע לחתונה של אחיה שניר?!

בימים האחרונים שניר בורגיל ושי לי עופרי חשפו
בהתרגשות את תאריך החתונה שלהם, היא קיבלו
ברכות מחברים רבים וכמובן מיוצאי האח הגדול, מי
שלא הגיבה בפוסט היא אחותו של שניר,ספיר בורגיל,
מה קורה בניהם? והאם היא מתכוונת להגיע לחתונה?!




ספיר ושניר בורגיל נכנסו לחיינו אחרי הכניסה שלהם לבית
האח הגדול בתור אחים שהם בסכסוך, במהלך העונה הם עשו
סולחה והפכו להיות חברים טובים כמו פעם, במהלך העונה שניר
החל לפתח זוגיות עם שי לי, כאשר ספיר ושי לי לפחות בתוך 
הבית לא היו החברות הכי טובות.

אחרי שנגמרה העונה והקשר של שניר ושי לי החל להתחזק היה
נראה שספיר ושניר עדיין בקשר טוב אלא ככל שחלפו הימים נחשפו 
פרטים מפתיעים.רק לפני כחודש הריב בניהן החריף אף יותר לאחר 
ששי טענה כי ספיר חסמה אותה ברשת האינסטגרם, ואילו ספיר 
מצדה טענה שבסך הכל הסירה עוקב.
כאשר נחשף תאריך החתונה של שניר ושי לי לצד תגובות רבות ואיחולים
מחברים ובני משפחה מי שלא הגיבה היא ספיר אחותו של שניר
וברחבי הרשת עלו לא מעט שמועות על כך שהנתק החריף,
אז מה קורה בניהם היום?!
האם ספיר מתכוונת בכלל להגיע לחתונה של אחיה שניר?!
האמת נחשפת!
.:



ספיר כן
תגיע לחתונה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...