יום שלישי, 26 בספטמבר 2023

רמז ליובל מעתוק? יענקי נשבר: "קשה לי להיות לבד ואני רוצה לבכות!"

יענקי מחליט לחשוף מיד אחרי הצום של יום כיפור,
את הימים הקשים שהוא עובר ומחליף לחשוף
שהוא מרגיש לבד! אם כולם חשבו שהימים באח
הגדול עושים רק טוב, יענקי מחליט לחשוף צד נוסף
ופחות מוכר!




בסרטון שיענקי העלה הוא מחליט לשתף בצד פחות
מוכר שלו: "אני רוצה לדבר על משהו קטן שאולי לא מדברים עליו ומתפספס 
לפעמים, אבל אני רוצה לפתוח אותו אפילו שאולי יגידו 'יענקי, מה אתה 
מדבר על זה?'," הוא המשיך לדבר מול המצלמה והוסיף: "אבל זה שלי ואני 
רוצה לדבר על זה. אחרי תקופה ארוכה בבית 'האח הגדול',"

הוא ממשיך: "תקופה שבה אנשים נמצאים מסביבי, מצלמים אותי, אני חי עם אנשים
לחזור לבד לבית, ועכשיו כשגם עברתי לדירה לבד בשביל להיות קצת עם עצמי, זה קשה",
הוא ממשיך: "קשה. קשה להיות לבד. נכון שכל סטורי זה מצחיק, אבל 
אפשר גם לדבר על מאחורי הקלעים, על הבן אדם שמאחורי הסטורי, 
ומאחורי הסטורי זה אני יענקי. לא יותר מדי."
בהמשך יענקי שיתף ברגעי המשבר: "כשכתבתי על נפילת המתח שהייתה לי, 
זו ממש נפילת מתח. ראיתם אותי בכל מצב, ואני רוצה רגע גם לבכות שנייה. 
את הסטורי אני פותח לא רק כשצחוקים ופאן, כי זה אני כשקשה לי. 
כשאני מרגיש לבד, כשאני מרגיש בודד".
האם יענקי רומז ליובל מעתוק?!
למי התכוון בדיוק יענקי?
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...