יום שלישי, 26 בספטמבר 2023

נגמר בריב?! יובל מעתוק יוצאת נגד סתיו קצין: "לא אשתוק יותר! זכיתי בזכות!" איך הגיבה?

ימים מותחים עוברים על סתיו קצין ויובל מעתוק,
לצד החגיגות אחרי האח הגדול, סתיו ויובל מקבלות
המון אהבה בחוץ ונראה שישנה תחרות סמויה בניהן,
במהלך כמה ראיונות של סתיו מחוץ לבית היא טענה
שהיא זאת הייתה צריכה לזכות במיליון!




סתיו מצד אחד אמרה שיובל מעתוק אהובה עליה ומצד שני
טענה שהיא זאת שהייתה צריכה לזכות ושהיא זאת שעשתה
את העונה, התומכים של סתיו לא נשארו אדישים וגם הם
טענו לאורך כל הימים האחרונים שסתיו הייתה צריכה לנצח 
בגמר.יובל שראתה את הראיונות תחילה ניסתה לשמור
על איפוק ולא להגיב לאותם טענות נגדה.


בעקבות הבקשות הרבות לתגובה ממנה, יובל מעתוק החליטה להגיד
את כל מה שהיא חושבת, היא אמרה בין היתר: “כבר שלושה ימים אחרי
המסע של חיי ועדיין לא מצאתי את הזמן להודות לכם על הכל. מחר זה
יקרה! לבינתיים.. לא אשתוק יותר!!!”,
בהמשך אמרה:“אין אצלי מקום לשנאת חינם. במיוחד לא לאנשים שחלקו
איתי את אותה הצלחת במשך שלושה וחצי חודשים(גם בכלים נפרדים).
זה נכון שאני בוחרת את המלחמות שלי ומגיבה בהתאם בדרך שלי. וכמובן שתמיד בכבוד!”,
בהמשך היא כבר החליטה להגיב בתקיפות יותר כלפי סתיו: “אבל אני
לא יכולה להירדם בידיעה ש’זאת שעשתה את העונה’ איכשהו מנסה
לגרום לי להרגיש שלא מגיע לי. הגיע לי ואת זה אתם קבעתם, ועל
כך הוקיר לכם תמיד! רק אהבה תנצח!”.
מעתוק סיימה בעקיצה: “זכיתי בזכות ולא בחסד. ביזע, דמעות ומלא
אהבת חינם. וגם המון שמחה. אני שמחה שביומיים האחרונים טעמתם טיפה
מהמטעמים שאנחנו אכלנו במשך שלושה וחצי חודשים.”
התגובות כמובן לא איחרו להגיע!!איך הגיבה סתיו קצין? 
זעמה על יובל מעתוק?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...