יום שני, 18 בספטמבר 2023

לא נגמר! שי עופרי נגד סתיו קצין מהאח הגדול: "שתקנה צנצנת ותעשה חמוצים" סתיו עקצה חזרה?

אז אמנם גמר האח הגדול מאחורינו ויש כבר
מנצחת גדולה ,ההפקה קיפלה את הבמה והבית
סגור, אלא נראה שהדרמה עברה מחוץ לבית
האח הגדול,הדיירים לא שוכחים את מה שקרה 
בתוך הבית, מה קורה בין שי עופרי לסתיו קצין?!




העונה באח הגדול ממשיכה להיות סוערת וזה שאנחנו
אחרי הגמר הגדול של העונה, בתוך הבית סתיו קצין ושי
עופרי לא הסתדרו בכלל והיו רבות כמעט על בסיס 
יומי, אז אמנם העונה נגמרה ואנחנו בתקופת החגים,
והדיירים מתאחדים עם המשפחות ומתחילים לשכוח את
מה שקרה בתוך הבית.

מתברר שזה לא המצב אצל שי עופרי שעדיין מעכלת את 
החוויה שעברה, בשאלות ותשובות שערכה עם העוקבים
שלה,כאשר נשאלה על החוויה של האח הדגול? ענתה: "אני חושבת 
שזו החוויה הכי עוצמתית שעברתי. למדתי המון על עצמי. הכרתי את 
שי באמת. כי אני לא מושלמת, אפילו לא קרובה".
עופרי התייחסה למראה החיצוני שלה: "תמיד הייתה לי בעיה עם איך 
שאני נראית. לאט לאט אני מנסה להשלים ולאהוב את עצמי ככה, 
מבחינת מראה חיצוני".
בהמשך שי לי נשאלה כמובן על סתיו קצין ועל דעתה אחרי
שסתיו טענה בראיון שהזוגיות של שניר ושי לא תחזיק בחוץ!
שי זעמה וענתה: "שתלך לפוקס הום, תקנה צנצנת ותעשה חמוצים".
העוקבים של סתיו זעמו על שי ועל ההתנהגות שלה!
ואיך הגיבה סתיו בעצמה לעקיצה של שי?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...