יום שני, 18 בספטמבר 2023

התחיל עם שי עופרי?! שניר בורגיל בחזית מול אורי נגר: "עשה את זה בצורה הכי נבזית שיש!" איך הגיב?!

דרמה ענקית בשעות האחרונות בעקבות ראיון
של שניר בורגיל שהתפרסם הבוקר במעריב
רכילות, במהלך אותו ראיון, שניר סיכם את השהות
בבית האח הגדול ועל הדרך נשאל על מי שהיה
חברו אורי נגר!




מתברר ששניר לא אהב את מה שראה על המסך
אחרי שיצא מבית האח הגדול, כבר בתוך הבית 
הוא נשאל האם אורי נגר התחיל עם שי? מה שהי
הנראה רגע משעשע,בהמשך שניר נחשף לכל מה 
שקרה בתוך הבית, מה שהוא לא ראה!

שניר יצא נגד אורי בראיון: "אלה היו המחשבות והדעות שלי ואני עדיין
חושב שזה מה שהוא עשה, אין מה לברוח מזה. אבל תמיד אמרתי לו
מה אני חושב על כל הדרך המאוד מלוכלכת שלו".
בהמשך תקף: "הוא עשה את זה בצורה הכי נבזית שאפשר, הוא התייפייף."
עוד הוסיף: "הוא הדייר שיצטייר לעד כפלרטטן שלא מכבד את עצמו ואת האחרים, 
אבל זאת הדרך שלו וזה הוא. עשיתי איתו שיחה ואמרתי לו כל מה שאני 
חושב עליו, לא יכולתי להמשיך לשמור בבטן".
בהמשך בורגיל שיתף שהוא לא מתכוון לשמור על קשר עם 
אורי מחוץ לבית האח הגדול!
אורי שקרא את הראיון והתגובה נגדו החליט להגיב למעריב רכילות
"התוכנית הזאת מוציאה הרבה חרא מהפה של אנשים, יש אנשים שמבינים 
שזה משחק וכשהוא נגמר אז נגמר ".
אורי טוען שהמצפון שלו נקי כלפי שניר והחליט בהמשך
לחשוף את העזרה שקיבל שניר ממשפחתו של נגר בזמן האח הגדול!
אורי נגר חושף הכל!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...