יום חמישי, 21 בספטמבר 2023

הלם! הצד שאף אחד לא הכיר בסתיו קצין: "עצרו אותי. שמו עליי אזיקים. אני רציתי להתא*בד"

סתיו קצין שהפכה לאחת מהדיירות הכי מדוברות
העונה בבית האח הגדול עלתה לגמר והסתפקה במקום השני,
עברה סיפור חיים לא פשוט בכלל, ועכשיו היא
חושפת את כל מה שקרה לה! סתיו עברה בעברה חרם,
מותו של אביה ומעצר מפתיע במיוחד!




אחת מהדיירות המדוברות העונה היא סתיו, יש לה קהל
תומכים גדול ומנגד יש גם קהל גדול שלא מתחבר אליה,
וטוען שהיא שחקנית וצריכה לצאת מהבית.
כולם דיברו עליה לאורך העונה וגם עכשיו אחרי שהעונה נגמרה
והיא גורמת לעניין תוך הבית, מתברר
שמאחוריה מסתתר סיפור לא פשוט בכלל.


מול הדיירים היא שיתפה מעט ממה שעברה,סתיו שיתפה
שעברה חרם שהייתה נערה ותקופה מורכבת: "לא היו לי כמעט
חברות, אף פעם. היו צוחקים עליי תמיד שאני שטוחה. 
אבא שלי הוא זה שלקח אותי ועשיתי הגדלת ח*זה".
"זאת ילדה של אבא",שיתפה אמה של סתיו. למי שפחות עקב סתיו
איבדה את אביה יצחק בשנת 2016 בעקבות תאונת צניחה במהלך
טיול בדרום אפריקה.סתיו סיפרה בבכי: "אמא שלי עושה לי: 
'סתיו הוא לא יחזור יותר'".
עכשיו מתברר שזה לא הרגע המורכב היחידי בחייה והיא
החליטה לשתף: "עצרו אותי. שמו עליי אזיקים.
אני רציתי להתאבד".
מה בדיוק קרה לסתיו?!
צ.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...