יום חמישי, 21 בספטמבר 2023

הלם! ככה נראית היום זוכת האח הגדול תקוה גדעון אחרי שירדה 7 ק"ג ממשקלה!

תקוה גדעון שזכתה בעבר בבית האח הגדול, אמנם
פחות מגיעה לאירועים וההשקות אבל נמצאת בקשר
ישיר מול העוקבים שלה!
תקוה מתברר החליטה להוריד במשקל בתקופה האחרונה
והורידה 7 קילוגרם!




אם אתם צופים של האח הגדול אתם מכירים היטב את תקוה
גדעון,בעונה שהשתתפה היא ניצחה בגמר והפכה לאחת 
מהדיירות היותר אהובות, אלא שכמו שכבר כתבנו מספר
פעמים הזמן עשה את שלו והקושי להיות בתעשייה תקף
גם לזוכי ריאליטי!

תקוה אמנם ניצלה כל רגע אחרי האח למרות שזכתה בתקופת
הקורונה, ויש לה קהל מעריצים גדול מאוד שעוקב אחריה,
רבים מהם שמו לב לשינוי חיצוני אצל תקוה, השינוי החיצוני
לא הגיע בגלל דיאטה,תקוה בחרה לשתף: ירדתי בין שישה לשבעה 
קילו בארצות הברית. בגלל שאני אוכלת כשר והכל שם זה המבורגרים 
עם גבינות וחזיר ואללה איסטור ופסטרמות והכל, זה הגעיל אותי מאוד".
בהמשך תקוה הוסיפה לעוקבים: "הגוף שלי כל הזמן
משתנה, אני כל הזמן עולה ויורדת , לא תמיד רואים את זה ,
כי אני לובשת אובר סייז."
הצליחה להפתיע את כולם!
ככה נראית היום תקוה גדעון מהאח הגדול!
.:



מה חשבתם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לא נגמר! סתיו קצין נגדה הזכייה של יובל מעתוק: "הייתי מפסידה גם לעציץ!" מעתוק תוקפת!

עוד רגע והעונה החדשה של האח הגדול יוצאת לדרך ונראה שהרוחות לא נרגעות בין הדיירים מהעונה הקודמת, סתיו קצין שלא ניצחה בגמר עדיין לא השלימה עם ...