יום שבת, 5 באוגוסט 2023

מעתוק או שי לי?! לא תאמינו מי תקבל הערב חסינות ומפגש משפחתי?!

במהלך משדר ההדחה האחרון שבסופו יאיר הודח
מבית האח הגדול, גיא זוארץ ולירון ויצמן הודיעו על
הדרמה שתתרחש הערב והכל בשידור חי!
הצופים בוחרים כרגע בין שי לי לבין מעתוק לקבל
מפגש משפחתי וחסינות מהדחה!





אחרי שהצופים יבחרו בין אחד שי לי למעתוק, דייר 
אחר או יותר יצטרכו לבחור האם הם מעניקים את המפגש
המשפחתי והחסינות במידה והם יחליטו להעניק לאותה
דיירת את המפגש והחסינות תתרחש הערב הדחה שכל
הדיירים יעמדו להדחה חוץ מיובל מעתוק או שי לי!



במידה ואותו דייר יחליט לא לתת את המפגש לא תתקיים
הדחה באח הגדול,לפי הלך הדברים בתוך הבית, רוב
הסיכויים שנראה הערב הדחה ,גם שי לי וגם מעתוק אהובות
בתוך הבית ושתיהן מחכות ומצפות למפגש המשפחתי.
אז מי זה עומד להיות?! 
האם יובל מעתוק תפגוש את משפחתה מחוץ לבית ותראה 
את אחיה התאום או שנראה את שי לי יוצאת מהבית
ונפגשת עם משפחתה! זה צפוי להיות מרגש במיוחד!
מעכשיו כבר ניתן לדעת בוודאת!
זאת הדיירת שתקבל הערב חסינות ומפגש משפחתי!
שי לי או יובל מעתוק?
.:




יובל מעתוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לא נגמר! סתיו קצין נגדה הזכייה של יובל מעתוק: "הייתי מפסידה גם לעציץ!" מעתוק תוקפת!

עוד רגע והעונה החדשה של האח הגדול יוצאת לדרך ונראה שהרוחות לא נרגעות בין הדיירים מהעונה הקודמת, סתיו קצין שלא ניצחה בגמר עדיין לא השלימה עם ...