יום שלישי, 15 באוגוסט 2023

הלם! סתיו בחזית נגד אורי נגר באח הגדול: "שרפת אותי! כל המשחק שלך התגלה"

אורי נגר וסתיו קצין שהפכו לחברים טובים
בבית האח הגדול, בעימות גדול שבעצם סיים את
החברות הטובה שהייתה להם באח הגדול!
סתיו תוקפת אותו וחושפת מה באמת היא חושבת
עליו, איך הגיב אורי?!




כבר אחרי הכניסה של אורי לתוך בית האח הגדול בכניסה
השנייה, הוא החל להתקרב לסתיו, בהמשך הוא חשף
שמדובר באסטרטגיה והבין שהיא חזקה בחוץ!
אורי החליט להתקרב לסתיו והפעם באמת וסתיו הסכימה
לכך והם המשיכו להיות חברים טובים בתוך הבית.

סתיו שלא תמיד מצליחה למצוא את עצמה בבית גם מבחינת
חברתית חשבה שעם אורי זה יהיה שונה!
הכל החל כאשר סתיו סיפרה לאורי כי אברהם ושניר לכלכו עליו ולאחר
מכן הוא הלך ושאל אותם על מה קרה, סתיו כעסה עליו
שהחליט לחשוף אותה!
סתיו זעמה על נגר ותקפה: “כל המשחק שלך התגלה, שרפת אותי”. 
אורי ענה לה:“על מה? על זה שאמרת שדיברו עלי בתור חברה? 
אני שרפתי את כולם בשבילך” סתיו ענתה חזרה:“לא נשמה, 
אה זה בסדר לשרוף אותי אז?”.
סתיו המשיכה לצאת נגד אורי נגר וטענה שהיא לא צריכה 
שום הגנה ממנו אחרי שרמז לה שהוא רוצה לעזור לה!
סתיו החליטה לעשות לזה סוף ויצאה נגד אורי!
איך זה נגמר?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...