יום רביעי, 16 באוגוסט 2023

דרמה גדולה! בזמן שהוא בבית האח הגדול ליאל קוצ'רי מסתבך בחוץ!

ליאל קוצ'רי שנכנס בכניסה של הדיירים החדשים
לבית האח הגדול, לא יודע לדרמה שמתרחשת כרגע
מחוץ לבית על ידי הלקוחות שלו שהופתעו לגלות
שהוא נכנס לבית האח הגדול בזמן שהוא קבע עם לקוחות.
כל הפרטים נחשפים!




הדייר החדש ליאל קוצ'רי שעיסוקו הוא מאפר ומסרק כלות ביום
הכי חשוב בחייהן, הותיר אותן בלי מאפר?!
הדרמה החלה כאשר לקוחות גילו שליאל נכנס לתוך הבית, השמועות
לגבי הכניסה החלו כבר לפני מספר ימים, לפי עדויות של לקוחות
כבר אז הם פנו לבדיקת פרטים אלא שאז נאמר להם שלא ידוע
עם ליאל נכנס לתוך הבית, בכל זאת ליאל היה חתום על הסכם סודיות.


הלקוחות המתינו עד מוצאי שבת וגילו שהוא נכנס לתוך הבית וכרגע
לא ברור מתי הוא גם יוצא מהבית.
לפי תגובות של כלות שסיכמו מולו הוא היה אמור לאפר אותן ולא
ביטל מולן לפני שנכנס לבית האח הגדול.אחת מהן הגיבה: "אמרתי
למי שעובדת איתו בטלפון 'איך את חושבת
שאני אמצא בשבועיים וחצי איפור ושיער? זה נראה לך הגיוני?',
אז היא אמרה לי: 'אני באמת מבינה אותך, אבל הפתרון היחיד שיש
לי זה לתת לך רשימה של כמה אנשים ותנסי לבחור משם'".כלה נוספת טענה:
"אחרי שליאל נכנס היום התקשרתי וענתה לי בחורה
ואמרה לי 'אני יודעת שאת מבואסת ואני מבינה אותך, אבל אני לא יכולה
ללכת ולהוציא את ליאל מהתוכנית. או שאני מחזירה לך את המקדמה
או שאני אתן לך רשימה של אנשים במקום ותבחרי'".
הרשת סוערת וככל שחולפות השעות מגיעות תלונות נוספות
של כלות שסגרו מול ליאל והופתעו לראות אותו נכנס לאח הגדול!
ואיך הגיבו בסביבתו של ליאל?!
מצאו פיתרון לכלות?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לא נגמר! סתיו קצין נגדה הזכייה של יובל מעתוק: "הייתי מפסידה גם לעציץ!" מעתוק תוקפת!

עוד רגע והעונה החדשה של האח הגדול יוצאת לדרך ונראה שהרוחות לא נרגעות בין הדיירים מהעונה הקודמת, סתיו קצין שלא ניצחה בגמר עדיין לא השלימה עם ...