יום שני, 14 באוגוסט 2023

הלם! שי לי ואורי נגר מתקרבים באח הגדול מאחורי הגב של שניר: "אין לו בושה!"

רק לפני מספר שעות דיווחנו על כל
שאורי נגר החליט להתקרב יותר לסתיו
ואמר לה: "את הטעם שלי!", הרשת עוד לא
התאוששה מזה ואורי בשעות האחרונות מתקרב
יותר ויותר לשי לי!




במהלך הפרק' האחרון של האח הגדול החלו להראות
את ההתקרבות בין שי לי לבין אורי נגר, הם נראו
צוחקים ביחד ואפילו רבים בצחוק ועושים זאת בסתר
ששניר לא יראה ויתפוס אותם.
האם מתפתח משהו מעבר לחברות טובה בבית?!

בזמן שאורי ושי לי מסתתרים, מתברר ששניר ושי לי 
החליטו להפריד כוחות בתוך הבית ולהנות מהתהליך 
שלהם בנפרד בתוך הבית,הם נפרדו בצורה טובה,
אלא שמי שממשיכים לתקרב הם שי לי ואורי נגר!
הצופים בבית לא אוהבים את ההתקרבות הזאת,
אחת הצופות כתבה: "לא רק שאינו נאמן או מעוניין לחזור
לאשתו, אלא גם מתחיל עם בת הזוג של חברו שניר אין לו בושה״.
מגיבה אחרת הוסיפה: "הוא שחקן, עלינו עליו".
כרגע במשפחתו של אורי נגר מסרבים להגיב 
במיוחד ירדן אשתו לשעבר.
האם אורי נגר ושי לי יהיו ביחד מאחורי
הגב של שניר?! הלם!
הפרט שאף אחד לא שם לב!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...