יום שלישי, 15 באוגוסט 2023

הלם! מקורבים לשי עופרי נגד הפקת האח הגדול: "מביאים אותה לקצה כדי שתפרוש!"

בשעות האחרונות התפתחה דרמה בעיקר מחוץ לבית
האח הגדול אחרי שעלו דיווחים על כך ששי לי ביקשה
לעזוב את בית האח הגדות ופתחה בנוהל עזיבה מול
ההפקה, דיווח שהתגלה כלא נכון ולא הייתה שום בקשה
מצד שי לי לעזוב את הבית!




אלא שזה לא ממש עזר ברחבי הרשת הצופים הגיבו בפורומים
השונים לגבי הבקשה של עופרי לצאת מהבית, כאשר כמובן
התומכים שלה היו בהלם וקיו לשמוע שבסוף היא תישאר בבית,
היו גם כאלה שלא ידעו איך שניר יגיב במידה ושי תצא, אז
אמנם שי לא יוצאת אבל הרוחות סוערות.

לא רק בפורומים של האח הגדול עסקו בלי הפסקה על הבקשה של 
שי לי ,מתברר שגם עמוד האינסטגרם הרשמי של שי לי הוצף 
בהודעות לגבי החשש ששי לי באמת תחליט לעזוב, מי שמנהלים
את העמוד חברותיה הטובות בשיתוף פעולה עם המשפחה של שי לי,
בין היתר מנהלי העמוד של שי לי נשאלו על נגר שהחל להתקרב לשי:
"אורי נגר מאוד אסטרטג", עוד הוסיפו: "הוא קלט ששי חזקה בחוץ, וראה 
מהצד כמה הזוגיות של שניר ושלה מוערכת ואהובה על ידי הקהל ושינה כיוון."
בהמשך אחת העוקבים שאל אותם: "מרגיש שהאח תכנן מההתחלה
להביא את שי לקצה כדי שתפרוש",
מנהלי העמוד של שי הגיבו בנחרצות: "מרגיש לי שאתה צודק. הוא ניסה 
להוציא ממנה רגש כדי להראות שהיא לא חזקה כמו שהיא מציירת 
את זה כלפי חוץ. "
בהפקה זועמים על משפחתה של שי לי והחברות שלה?!
הדרמה מתפתחת!
צ.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...