האחרונה של העונה! אף דייר לא רוצה להיות מודח
שהוא בנגיעה מהגמר, אחד מהדיירים יצטרך
לעזוב את הבית, והלחץ מורגש היטב! הדיירים כבר
מתחילים לדמיין את הגמר אבל חלקם שכחו שיש עוד הדחה לפני!
אחרי ההדחה המפתיעה של שלי ימים ספורים לפני הגמר,היא השאירה
את עומר בתוך הבית שהוא שבור וכואב,עומר כל הזמן מדבר על
שלי ומתגעגע אליה, הוא מבי שעוד כמה ימים הכל נגמר
אבל נראה שהוא מרגיש קושי גדול להעביר את הזמן בלעדיה,
האם עומר ישרוד את ההדחה האחרונה?!
הקולות של שלי עוברים לעומר מה שיכול לעזור לו להגיע לגמר,
גל ממשיכה להוביל עם מספר קולות גבוה בסקרים וכך
גם אלירן שממשיך להתחזק מהדחה להדחה!
שאר הדיירים נמצאים יותר בסיכון כולל רפאלה שעד כה
השתפרה בסקרים.
האם זה יהיה בין נעם לקורן ואחד מהם לא יהיה
בגמר האח הגדול?!
או ששוב נראה הפתעה?
מה עומד לקרות בהדחה האחרונה של העונה!!
מי לא יגיע לגמר הגדול?
.
זה בין נעם
לקורן! וזה צמוד!
הערכה סופית בקרוב!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה