כבר מהכניסה של רפאלה לאח הגדול יחד עם
הדיירים החדשים,היא במהרה בחרה צד עם עומ
שלי,הודיה בהמשך הודחה..
האם היא החליטה לשנות כיוון רגע לפני הגמר?!
הדיירים החדשים,היא במהרה בחרה צד עם עומ
שלי,הודיה בהמשך הודחה..
האם היא החליטה לשנות כיוון רגע לפני הגמר?!
כבר לפני כמעט שבועיים חל שינוי מסוים ביחס של
רפאלה לעבר גל,זה התחיל עוד במהלך שישי בצהריים (לפני שבוע וחצי)
כאשר גם רפאלה וגם גל קיבלו מסוק אז הן
החלו לשוחח ולפתע להתקרב, אלא שבערב זה
השתנה כאשר גל ורפאלה התווכחו בקידוש.
שבמהלך שיחה שניהלה רפאלה היא מחליטה
לחשוף את האסטרטגיה החדשה שלה.
גל קוראת לרפאלה להיכנס לבריכה,
רפאלה מסבירה מה האסטרטגיה לה: "עכשיו אני באה אליה
בטוב, אני עושה לה הפוך על הפוך. עכשיו כל מה שהיא עושה קדוש,
היא מהממת ואני רוצה את הדרך שלה. היא תתחרפן מזה,
אתה תראה".
רפאלה החליטה להתקרב לגל ולהראות שהיא יחד איתה
אבל מתברר לפי רפאלה שזה לא בדיוק האמת ומדובר באסטרטגיה.
מה הסיבה שרפאלה החליטה לעשות את זה דווקא עכשיו?
הבינה שגל חזקה בחוץ או כדי לעצבן אותה יותר?
גל הבינה את האסטרטגיה?
צפ*ו בקט*ע שחש*ף את הדרמה והתגובות! לחצ*ו כא*ן לצפיי*ה:
לחשוף את האסטרטגיה החדשה שלה.
גל קוראת לרפאלה להיכנס לבריכה,
רפאלה מסבירה מה האסטרטגיה לה: "עכשיו אני באה אליה
בטוב, אני עושה לה הפוך על הפוך. עכשיו כל מה שהיא עושה קדוש,
היא מהממת ואני רוצה את הדרך שלה. היא תתחרפן מזה,
אתה תראה".
רפאלה החליטה להתקרב לגל ולהראות שהיא יחד איתה
אבל מתברר לפי רפאלה שזה לא בדיוק האמת ומדובר באסטרטגיה.
מה הסיבה שרפאלה החליטה לעשות את זה דווקא עכשיו?
הבינה שגל חזקה בחוץ או כדי לעצבן אותה יותר?
גל הבינה את האסטרטגיה?
צפ*ו בקט*ע שחש*ף את הדרמה והתגובות! לחצ*ו כא*ן לצפיי*ה:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה