מגיעה לסיומה והדיירים המודחים מתחילים לשתף
במי הם תומכים לקראת הגמר הגדול, גל לא יודעת
אבל דיירת מהעונה שלא ממש הסתדרו, החליטה
לתמוך בה באופן פומבי!
דיירי האח הגדול המודחים מתחילים להגיע לאירועים והשקות
והם מתראיינים ומשתפים על החוויה באח הגדול,הדיירת
מהעונה שרבה עם גל לאורך כל העונה והן לא בדיוק
הסתדרו, החליטה במפתיע לחשוף בראיון לפנאי פלוס בהשקה
שהיא תומכת בגל לניצחון!
אף אחד לא ראה את זה מגיע, אחרי שלא הסתדרו בתוך הבית
היה צפוי שתחשוב דייר אחר מגיע לו לזכות בגמר אלא
נראה המידע שקיבלה בחוץ או ההבנה של הלך
הרוח,החליט לגרום לה לשנות את דעתה?!
במהלך הראיון היא חשפה במפורש כאשר נשאלה מי
לדעתה הולך לזכות באח הגדול?!
ענתה: "אני מקווה שגל תנצח. כן...ממש...
אני מאחלת לה ניצחון - מגיע לה... יש לה שישה ילדים".
התשובה שלה גרמה לסערה ברשת וחלק מהמגיבים
לא בדיוק מאמינים לה!
מי כוכבת האח הגדול מהעונה שתומכת בגל
בניצחון בגמר?!
.
מדובר בטל
טיטו!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה