לה עם אלירן בבית האח הגדול,התגובות שקיבלה ועל
מה נויה חשבה על זה באמת! טל מדברת על הכל
בפודקאסט של "סויסה+1" ומחליטה לחשוף את כל
הסודות והדרמה אחרי שהודחה!
טיטו התייחסה לצעקות של נויה מחוץ לבית האח הגדול: "וואו. זוועה",
היא המשיכה לשתף:"לשמוע את זה שבועיים לפני, זה היה כאילו...
כמה זמן את מרגישה ככה? הרגשתי רע ממש".
על החברות עם אלירן בתוך הבית אמרה: "כל הסטייל באינטראקציה שלי ושל אלירן היה שאלירן הוא כמו אח שלי הגדול""
באותו רגע שזה קרה טל הציבה לעצמה גבולות: "טל לא נוגעת בגברים
נשואים. ויותר מזה, גם טל לא נוגעת בגברים כי יש לה בן זוג ו
היא נוגעת רק בו".
אחרי שהודחה,נויה יצרה קשר עם טל מה שהיה אמור להיות רגע משמח,
טיטו משתפת במפתיע: "היא שלחה לי סרטון של איזה עורכת דין שהיא
מטפלת בבגידות ובגירושין, וסרטונים שלי ושל אלירן ברקע", ,היא המשיכה:
"כתבתי לה סימן שאלה, כי באמת לא הבנתי את הסרטון. מבחינתי אני
רואה חברים מתחבקים".
בהמשך הוסיפה את התגובה של נויה: "ואז היא כתבה לי: 'איך את מרגישה
בהמשך הוסיפה את התגובה של נויה: "ואז היא כתבה לי: 'איך את מרגישה
שבגללך רצים סרטונים של בעלי?' וגם היא הפילה עליי את האשמה".
טל ניסתה לפייס ואמרה לה: . "תקשיבי, אני כל כך אוהבת ומכבדת אותך.
טל ניסתה לפייס ואמרה לה: . "תקשיבי, אני כל כך אוהבת ומכבדת אותך.
בעלך מאוהב בך קשות. את הולכת לקבל את הבעל הכי טוב בעולם".
הרשת סוערת סביב הראיון!
טל טיטו לוקחת צעד אחורה מאלירן ונויה?!
כל האמת על הדרמה מאחורי השיחה בין טיטו לנויה!
.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה