אברהם אקלום לרשות ובו הודיע על כך שהתיק נגדו
במשטרה אחרי שנה ארוכה של המתנה מבחינתו, אלא
שכעת ספיר בורגיל מגיבה ומשתפת על הצעד הבא
שהיא מתכננת! כל הפרטים!
אברהם וספיר עוברים הליך גירושים לא פשוט שעדיין
לא נגמר, במהלך אותו הליך גירושים ספיר הגישה נגד
אברהם תלונה במשטרה, אחרי שנה של המתנה התיק נסגרוכך הוא שיתף את העוקבים שלו: "אחרי שנה לא פשוטה של
התמודדות, כאב, חוסר ודאות ופגיעה בשמי הטוב קיבלתי היום
את הבשורה שהתיק נגדי נסגר."
עוד המשיך והוסיף: "במשך השנה הזאת עברתי תקופה שלא הייתי מאחל
לאף אדם. היו רגעים קשים, היו לילות בלי שינה והיו אנשים שכבר חרצו
דין בלי להכיר את העובדות. היום האמת קיבלה ביטוי רשמי".
אברהם סיכם: "עכשיו הזמן שלי להמשיך קדימה, להתחזק, לבנות מחדש ולהתרכז בעתיד. תודה לכל מי שהיה איתי במסע הזה. פרק אחד מאחורי.
בקרוב אני מתפלל שזה יסתיים לגמרי ויהיה מאחור".
ספיר הגיבה גם היא לסגירת התיק ואמרה: "הוא נסגר מחוסר ראיות
לא מחוסר אשמה".
לאחר מכן הוסיפה: "קיבלתי לפחות את הידיעה שלא
לאחר מכן הוסיפה: "קיבלתי לפחות את הידיעה שלא
נאמר שלא היה כלום".
כעת מתברר שזה לא נגמר כאן! ספיר בורגיל מתכננת
את הצעד הבא נגד אברהם אקלום!
זה מה שהיא מתכננת לעשות!
.
ייתכן ותערער
על סגירת התיק!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה