הודחה מהבית במפתיע! פחות משבוע לפני הגמר
ונשארה הדחה אחת אחרונה!
מי הדייר האחרון שיעזוב את הבית?! מוכנים
לעוד הפתעה?!
לזה אף אחד לא ציפה,שלי הודחה מהאח הגדול, עומר
נשבר בתוך הבית ולקח קשה את ההדחה, האם הוא יצטרף
אליה ממש בקרוב? או שנראה את עומר בגמר?
גיא ולירון עדיין לא פתחו את ההצבעה ולא הסבירו
לגבי ההדחה, לפי כל הדיווחים והערכות כל הדיירים
שנשארו בבית יהיה מועמדים להדחה.
ההדחה צפויה להתקיים ביום רביעי כאשר במוצאי שבת
יתקיים הגמר הגדול והנוצץ של העונה אליו יגיעו
5 דיירים בלבד!
האם נראה עוד הפתעה בהדחה האחרונה של העונה?
התומכים של שלי אמורים לעזור לעומר להגיע לגמר.
התומכים של גל צפויים לקחת אותה לגמר וכך גם
התומכים של אלירן!
האם זה יהיה נעם? או קורן? או בכלל רפאלה?
הדרמה הגדולה בהדחה האחרונה
של העונה!
המודח האחרון הוא...
.
כרגע זה בין
נעם לקורן!
נעדכן סופית!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה