יום ראשון, 6 באוקטובר 2024

נפגעה?! אחרי שאייל גולן חגג יום הולדת לבנו בלי דניאל: "אני נשברת!"

לפני מספר ימים אייל גולן הרים יום הולדת לבנו
רון שחגג 3, האירוע היה שמח במיוחד אליו הוזמנו
חברים של אייל גולן ומשפחתו, מי שעוד נכחה היא
הבייביסיטר של ילדיו של אייל, מאיה זיו!
מי שלא נכחה באירוע דניאל גרינברג!






מתיחות אחרי הגירושים?!  למרות הציפייה לראות את ההורים 
חוגגים יחד עם בנם למרות שהם התגרשו, זה לא קרה!
אייל גולן חגג לבנו רון בלי האקסית דניאל גרינברג,
התגובות לא איחרו להגיע גם לדניאל שהעלתה לרשת 
תיעוד מבילוי משותף יחד עם בן זוגה וענתה לשאלות
של העוקבים שלה.



אחרי שהבייביסיטר מאיה זיו שיתפה מחגיגות יום ההולדת של רון
והוסיפה את הכיתוב "מזל טוב לרונצ'ו, המלך של חיי".
זמן קצר לאחר מכן, מחקה את הסטורי המדובר
מחשבון האינסטגרם שלה. דניאל נשאלה על איך היא מרגישה לאחרונה? 
דניאל ענתה: "לא אשקר, עם כמה שאני נראית כל הזמן חזקה וכאילו הכל 
עובר לידי, יש מקרים שגם אני נשברת. ובתקופה האחרונה עם כל העומס 
שהיה לי, היו גם רעשי רקע שהשפיעו עלי אנרגטית וזה נטו בגלל 
שהילדים שלי היו קשורים לרעש".
כאשר נשאלה על טיב היחסים עם הגוש אייל גולן ענתה:
"לא כל מה שרואים מבחוץ הוא האמת מבפנים. יש המון כבוד והערכה.
ויכוחים כאלה ואחרים זה דבר נורמלי".
האם דניאל נפגעה שלא הייתה ביום הולדת?
והאם היא נשברה כאשר ראתה את הבייביסיטר חוגגת עם בנה?
.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אייל גולן ושרית פולק בילו ביחד! סטטיק יודע על זה?!

אייל גולן לא משתף הרבה בחייו האישיים ברשתות החברתיות ובשעות האחרונות הוא החליט לשתף תיעוד שלו חוגג יחד עם חברו הטוב ומי שתויגה הייתה שרית פו...