יום חמישי, 3 באוקטובר 2024

הלם! אור בן דוד טוען: "אף אחד מחמישיית הגמר לא שלח לי הודעה!" ממי התאכזב?

אור בן דוד שיצאו בתור המנצח הגדול של האח
הגדול,עוד מתאושש מהניצחון ומנסה לחזור לשגרת
חייו, הוא הספיק לבלות עם משפחתו עם בנו שחיכה
לפגוש אותו כל כך ועם בת זוגתו!
אבל האם דווקא עם הדיירים הוא פחות בקשר?!






אור בן דוד ציפה לקבל אהבה גדולה יותר מצד הדיירים
שהיו איתו בבית?! אור ממשיך להיות בקשר עם חבריו
הטובים: חיים,דני,מיכל,אורית ולירון..
אבל האם השאר ניתקו ממנו קשר?! בראיון מלפני מספר
ימים עם רן בוקר,אור חושף את האמת!

אור מתייחס לגבי מה חושבים עליו חלק מהדיירים,
הוא מחליט להתייחס לצופים וגם עוקץ את הדיירים
שהיו איתו בגמר: "אני שומע את הביקורות עליי ואף אחד לא
היה שם ולא יודע באמת היה. הכי כואב לי לקרוא את הדברים
שהצופים כותבים, כי מה שחווים במצלמות זה לא מה שחווים בבית."
אור טוען: "אני לא קיבלתי פרגון מאף אחד מחמישיית הגמר על הזכייה. 
אף אחד לא שלח לי הודעה, לא ייחסו לזה חשיבות בכלל. כאילו מישהו לא משלהם זכה".
כאשר נשאל מה זה "שלהם"? הוא ענה: "החמישיה האחרונה זה לא 
האנשים שהלכו איתי כל העונה. בוא נגיד שאם נועם, יוסי, פרידה והדר 
היו זוכים  היית רואה פרגונים ברמות אחרות. כשזה הגיע אליי - כלום. זה כאב לי מאוד"
לאחר מכן הוסיף: " אם כל אחד היה זוכה הייתי מפרגן. אמרתי שמגיע לכל אחד לנצח".
כאשר נשאל ממי נפגע? הוא ענה: "לא הייתה לי ציפייה. אני חושב שכשהבנו 
שהמשחק נגמר, צריך להבין שיש פה בן אדם".
הוא ממשיך לשתף: "הכי כאב לי כששמעתי את ארבעתם מדברים ומדברים, 
יושב לבד, והדר אומרת: 'רק שלא הוא יזכה'".
איר בחזית מול חמישיית הגמר ל האח הגדול?!
ממי נעלב במיוחד? ומה הדיירים חושבים על אור?
צפ*ו בקט*ע שחש*ף את הדרמה והתגובות! לחצ*ו רק כא*ן למט*ה לצפיי*ה:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אמא של די ג'יי יוצאת שוב נגד פרידה: "כל המדינה צריכה לדעת איזה טיפוס היא"

הסאגה סביב משפחתו של די ג'יי שארפ ופרידה לא בדרך לסיום, אחרי גמר האח הגדול,פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ התאחדו מחדש. למרות הקשיים שהם ...