יום שני, 7 באוקטובר 2024

מפתיע! יהב ארהבור נגד הניצחון של אור באח הגדול?! "נכשלנו!"

גמר האח הגדול היה כבר לפני מספר ימים
אבל הדיירים ממשיכים להגיב למה שקרה במהלך
העונה ולגבי הדרמה בגמר שבסוף הערב אור
בן דוד הוא המנצח הגדול של העונה!
יהב מעביר ביקורת על אור?!






במהלך העונה והגמר יהב תמך בהדר שירי לגמר
והיה בטוח שתנצח,בסופו של דבר הדר הסתפקה
במקום הרביעי והמכובד!
יהב שראה כמו כולם את אור מנצח בגמר העונה,סיכם
לפני מספר ימים את השהות באח הגדול וגם
שלח עקיצה לעבור אור.



"מאיפה לסכם?", כתב יהב כאשר הוא העלה גם תמונות
שמסכמות את השהייה באח הגדול.
לאחר מכן הוא המשיך: "קודם כל רוצה להגיד תודה לכל
מי שפה, זה לא מובן מאליו", בהמשך הגיב ושלח עקיצה
אחרי הניצחון של אור בגמר: "אומנם במבחן התוצאה שלי
בבית 'נכשלנו', אבל לא מתחרט על כלום. לא על מי שאני או מה שאני."
לאחר מכן כתב: :אני יודע שאימא שלי שלמה עם הדרך שלי, ושהכל כתוב מראש.
בין הדברים היותר מאתגרים שעשיתי אי פעם, אבל עכשיו זה הזמן לפרק
חדש בחיים שלי. " לבסוף הודה לכולם: "רוצה שוב לסיים בלהודות לכם, לכל
אחד ואחת שתמכו בי כשהייתי למטה, בכל אחד שדאג לשאול לשלומי
למרות המסכה ששמתי על עצמי שהכל בסדר. עד הפעם הבאה,
אוהב אתכם בכמויות, ואמן רק בשמחות".
הרוחות סוערות בעקבות הפוסט שהעלה לפני מספר ימים!
איך הגיב אור?! נעלב?
.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מפתיע! יהב ארהבור נגד הניצחון של אור באח הגדול?! "נכשלנו!"

גמר האח הגדול היה כבר לפני מספר ימים אבל הדיירים ממשיכים להגיב למה שקרה במהלך העונה ולגבי הדרמה בגמר שבסוף הערב אור בן דוד הוא המנצח הגדול ש...