יום שישי, 4 באוקטובר 2024

הלם! די ג'יי שארפ חושף את הסכסוך עם פרידה ומשפחתו: "הם לא נפגשו. אני לא יודע מתי"

די ג'יי שארפ מתחיל להנות מדק' התהילה שקיבלו
החל להגיע לאירועי השקה ובימים האחרונים
התייצב לאירו גדול שערכה חברת רנואר, פרידה
ודי ג'יי קיבלו קמפיין מהחברה והוא הגיע יחד עם
פרידה להשקת הקולקציה החדשה.






בתוך בית האח הגדול פרידה ודי ג'יי ניסו לנהל זוגיות
אלא שאז החלו הקשיים ופרידה החליטה לקחת פסק
זמן בתוך הבית, אחרי שיצאו מהבית הם מיד חזרו ,
אלא שאז פרידה גילתה שמשפחתו של די ג'יי לא בעד
הזוגיות בניהם.


במהלך ראיון למעריב רכילות די ג'יי נשאל על ניהול
הזוגיות שלהם מחוץ לאח הגדול?! הוא ענה: "החיים פה קצת אחרים.
אלה לא אותן סיטואציות. זה ממש שונה. אני חושב שזה יהיה טיפה אחרת,
אנחנו מתמודדים בנוסף לזה גם עם דברים אחרים."
בהמשך הוא נשאל היחסים המורכבים בין משפחתו לפרידה?
די ג'יי ענה: "אני לא חשבתי שאני אגיע לסיטואציה כזאת וזה לא קל.
אני מכבד את המשפחה שלי, והם הגיבו ממקום פגיע,
הם לא התכוונו לרשום את כל הדברים האלה".
כאשר הוא נשאל אם משפחתו נפגשה עם פרידה? הוא ענה: ״לא,
הם לא פגשו אותה. אני אישית נפגשתי עם אנשים קרובים של פרידה,
וניסיתי להרגיע את הדברים. אנחנו נמצאים במקום יותר טוב ואני בטוח
שהמשפחה שלי תפגוש את פרידה בקרוב. אני עדיין לא יודע מתי״.
די ג'יי שיתף שהוא ופרידה רוצים לגור בעתיד ביחד ושהם רואים
את זה קורה!
איך הגיבו אצל משפחתו של די ג'יי לסערה?!
.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אמא של די ג'יי יוצאת שוב נגד פרידה: "כל המדינה צריכה לדעת איזה טיפוס היא"

הסאגה סביב משפחתו של די ג'יי שארפ ופרידה לא בדרך לסיום, אחרי גמר האח הגדול,פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ התאחדו מחדש. למרות הקשיים שהם ...