יום שלישי, 8 באוקטובר 2024

הלם! יובל מעתוק משתפת על האונ*ס שעברה: "הייתי רק עם מגבת נגעלתי מעצמי!"

לפני מספר ימים יובל מעתוק חשפה בפני העוקבים
שלה שעברה אונ*ס,בעבר יובל שיתפה שהייתה בזוגיות
קשה עם אדם שניצל אותה לטענתה רק כעת היא החליטה לשתף
באומץ את מה שעברה ואזרה אומץ והתלוננה נגד אותו
אדם במשטרה! לראשונה היא נותנת פרטים עליו ומתארת מה שעברה!






אחרי ההחלטה האמיצה של יובל מעתוק להתלונן במשטרה נגד גבר
שאנ*ס אותה, היא הגיעה לראיון לפודקאסט "סויסה + 1" של ישראל היום,
ודיברה בהרחבה על התקופה שעברה לפני האח הגדול ועל 
מה שקרה לאחר מכן. יובל שיתפה על מתי היא עברה את האונ*ס: "‏כל זה 
קרה לפני האח הגדול."
היא המשיכה:  "באח הגדול חשפתי שעברתי התעללויות מגברים, וגם עליו 
שהפיץ תמונת עי*רום שלי. הא*ונס על ידו קרה שלושה חודשים לפני הכניסה ל'אח הגדול'.
היא המשיכה :"בלילות באח הגדול נזכרתי לא פעם במקרה, דיברתי על זה 
גם עם הפסיכולוגית בזמן התוכנית".



יובל החלה לתאר את מה שעברה באותו לילה: "היינו כמה אנשים, 
אני הוא ועוד חבר שלו. החבר הזה היה גם חלק מהמקרה, לא פיזית, 
אבל היה נוכח בסיטואציה, הוא לא ניסה לעצור את זה".
בהמשך יובל שיתפה מה קרה אחרי האו*נס שעברה: "‏אני נשארת לבד 
ואני בוכה ולא מאמינה שזה קרה לי. נגעלתי מעצמי, 
הייתי רק עם מגבת. לא יכולתי לגעת בעצמי."
היא המשיכה: "לא התקשרתי לאף אחד, ואני בדרך כלל מתקשרת על 
כל שטות. אפילו לא התקלחתי, נרדמתי על הספה".
בהמשך החליטה לחשוף שאחרי האח הגדול היא פגשה אותו במקרה:
" פגשתי אותו באיזה השקה לפני חודשיים. הוא בעל מקצוע, אבל לא ארחיב מעבר לזה."
היא המשיכה: "אני קפאתי במקום וכל האנשים שהיו שם באו להצטלם איתי, 
‏ואני מסתכלת עליו מרחוק וחושבת לעצמי, הוא, זה שהתבייש בי והפך אותי לחפץ, 
מסתכל עליי עכשיו ורואה אנשים שרוצים להצטלם איתי."
יובל מעתוק מחליטה לחשוף מה שעברה בלילה הנושא!
וגם פרטים על אותו גבר!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! יובל מעתוק משתפת על האונ*ס שעברה: "הייתי רק עם מגבת נגעלתי מעצמי!"

לפני מספר ימים יובל מעתוק חשפה בפני העוקבים שלה שעברה אונ*ס,בעבר יובל שיתפה שהייתה בזוגיות קשה עם אדם שניצל אותה לטענתה רק כעת היא החליטה לש...