יום רביעי, 9 באוקטובר 2024

הלם! אדל בספלוב זועמת: "היא קראה לבת שלי מטומטמת וחצופה!"

אדל בספלוב כוכבת ריאליטי ומשפיענית ברשת,
משתפת הרבה מחייה האישיים את העוקבים שלה,
מאז שהפכה לאמא היא משתפת בחייה לצד גידול
הילדים ובשעות האחרונות החליטה לשתף במה
שהיא עוברת בעקבות תקרית שעברה בצהרון.






אדל כמו תמיד אומרת את כל מה שהיא חושבת ובמיוחד
שזה קשור לילדים שלה.
בסטורי שהעלה בשעות האחרונות היא שיתפה במקרה קשה שעברה
בתה בזמן שהייתה בצהרון.היא שיתפה במקרה חמור
שהתרחש בגן של בתה, שייה, שבו, לדבריה, 
אחת מהמפעילות בצהרון קיללה אותה.



בספלוב כתבה: "היום היה מקרה מזעזע בצהרון של שייה, ודווקא 
על הבת שלי!", היא הגיבה בסטורי שהעלה וצירפה אליו צילום מסך 
של הודעה שקיבלה בקבוצת ההורים של הגן בנוגע למקרה, שבו נטען 
כי אותה מפעילה פוטרה באופן מיידי. "מפעילה של חוג הילדים אמרה 
לשייה שלי שהיא מטומטמת וחצופה! אנחנו גם ככה בימים רגישים, 
גם ככה תקופה לא קלה, איך לעזאזל אשת חינוך אומרת לבת שלי 
משפטים שאני לא מרשה להשתמש בבית? איך זה הגיוני? 
באמת כבר אין מילים".
אדל המשיכה וכתבה: "החינוך שלנו במדינה פשוט בושה, נקודה. מזל 
שהבת שלי משתפת אותי בהכל!".
המקרה של אדל גרם לסערה גדולה ברשת והיא קיבלה מאות
תגובות והודעות! 
ואיך הגיבו בגן? ומה בעלה חשב על זה?!
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מופתעים?! אמילי ושילה מהאח הגדול בזוגיות!! איך עידן הגיב לזה?!

אמילי קופר ושילה שלום נכנסו העונה לבית האח הדגול,אמילי נכנסה בתחילת העונה ואילו שילה נכנס בכניסת הדיירים החדשים, החיבור עם אמילי היה מיידי ב...