יום שני, 16 בספטמבר 2024

הלם! בר כהן מהאח הגדול משתפת ברצון להיכנס להריון: "כל כך רוצה כבר לבשר!"

בר כהן ואליאב טעטי שהכירו בבית האח הגדול והפכו
לבני זוג, מאוד רוצה כבר להגדיל את המשפחה, לבר כהן
יש ילד מזוגיות קודמת, לפני שנה הם איבדו את התאומים
שבר נשאה ברחמה,לצד הקושי והכאב בר דיברה על כך
המון ושיתפה במה שהיא עוברת.







כמעט שנה חלפה מאז שבר כהן ואליאב טעטי חשפו כי בר עברה הפלה. 
הם איבדו את שני העוברים שהיא נשאה ברחמה כשהייתה 
בחודש השלישי להריונה הכאב היה גדול ובר החליטה כן
לדבר ולשתף את העוקבות שלה בחוויה הקשה ועל הרצון
להיות אמא שוב פעם ולהגשים לאליאב את החלום להיות אבא 
ולהרחיב את המשפחה!



בראיון למאקו סלבס היא משתפת "לא חשבתי שבגיל 32 אקלט בקלות",
היא הוסיפה: "יש המון שלוקח להן זמן. אז אני מדברת על זה בפתיחות
ובעזרת השם אצל כל מי שרוצה".
בר מתייחסת לעוקבות ששואלות אותה לגבי האם היא בהריון: "יש את 
אלה שאני משמינה קצת ואז שואלים 'את בהיריון'. 
עליתי במשקל אז כולם חושבים שאני בהיריון, אבל לא, אני רק אוכלת".
בר משתפת ברצון שלה כבר להיות אמא פעם נוספת ועל הקשיים
שהיא חווה ועל כך שהיא מאמינה שזה יקרה: "כשזה יקרה אני ארצה 
להראות לבנות שזה קורה והכל בסדר, גם בגיל 34 ו-36 נכנסות 
להיריון והכל בסדר. והלוואי שבורא עולם ייתן לי לבשר, אני מתה לזה".
בר מחליטה לחשוף את הרצון להיות אמא שוב פעם ועל 
הקושי שהיא עוברה בכניסה להריון!
ואיך הגיב אליאב לכל זה?!
צפ*ו בקט*ע שחשף את הסוד ואת התגובה! ל*חצו רק כא*ן למט*ה לצפיי*ה:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! דני הודח מבית האח הגדול לפני הגמר! נועם היה צריך להיות מודח?

אחרי ערב דרמטי בבית האח הגדול והצבעה מותחת במיוחד,דני הוא המודח האחרון בבית האח הגדול,לאורך היום לפי כל הערכות דני ונועם היו צמודים מאוד אלא...