יום שבת, 28 בספטמבר 2024

הלם! שי עופרי חוטפת ובעלה שניר בורגיל מתפוצץ: "יש רעים ויש אותך" ואיך זה קשור לספיר?!

לפני מספר ימים שודר סרט החתונה של ספיר ואברהם
שהכירו בבית האח הגדול,אלא שבמקום לעסוק בעיקר
בחתונה,הסרט עסק הרבה בנתק בין האחים ספיר ושניר בורגיל.
במהלך הסרט ספיר אמרה במפורש מה היא חושבת
על שניר ועל שי עופרי.






במהלך התקופה האחרונה נעשו מספר ניסיונות לסולחה בין ספיר לשניר,
ספיר טענה בסרט: "זה כואב לי שאני יוצאת הדמות השנואה ואני אומרת 
על מה? למה? אני משלמת מחיר מאוד כבד בשתיקה שלי. 
ואני אומרת לך גם עכשיו שאני שותקת".
הניסיונות כאמור לא ממש הצליחו אבל הסרט גרם לסערה גדולה,
כאשר צופים רבים החליטו לצאת נגד שי עופרי וההתנהגות שלה 
כלפי ספיר שרצתה לראות את האחיין שלה.



אחת העוקבות העלתה תגובה שהצליחה לגרום
לסערה גדולה כאשר היא הגיבה נגד שי עופרי:
"כלה מהגיהינום!", כתבה הגולשת בטוקבק שהרגיזה את שניר. "את
 צריכה לקבור את עצמך כל שנייה ושנייה שאת גוזלת 
מהאחים האלה להיות ביחד! אני רואה את הגירושים 
שלכם קרבים. בקרוב מאוד שניר יחזור לאחותו!".
שניר שנחשף לתגובה הזאת כעס במיוחד ועקץ את 
אותה מגיבה: "יש אנשים רעים בחיים האלה, ויש אותך".
בהמשך שניר מחק את התגובה שלו שגרמה לסערה גדולה!
שניר ושי קיבלו תגובות רבות על ההתנהגות שלהם
כלפי ספיר בורגיל!
לבסוף שניר החליט להגיב ולעקוץ חזרה!
צפ*ו בקט*ע מהתגובה שגרם לסערה! לחצ*ו רק כא*ן למט*ה לצפיי*ה:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! עידן קופר על עידן: "לא בסדר העדיפויות שלי!" ממשיכה להתקרב לשילה?!

גמר האח הגדול מאחורינו אבל הראיונות של יוצאי האח הגדול נמשכים, לפני מספר ימים כאשר ההדחה של אמילי עוד הייתה טרייה היא התראיינה וחשפה מה הי...