יום שני, 30 בספטמבר 2024

הלם! יובל מעתוק התלוננה במשטרה: "נאנסתי! סוחבת כתם שחור!"

זוכת האח הגדול מחליטה לחשוף בפני העוקבים 
שלה סוד שהסתירה במשך זמן רב, יובל
החליטה לעשות מעשה ולא רק שאזרה אומץ וחשפה
את הסיפור בפני כולם אלא שהיא גם החליטה 
להתלונן במשטרה!





בסטורי אמיץ שהעלתה לפני מספר שעות,יובל החליטה לחשוף
שעברה אונ*ס!
בעבר שיתפה מעתוק שגבר שהייתה איתו בקשר הפיץ תמונות
שלה בעיר*ום ומתברר שאותו אדם לטענתה גם אנ*ס אותה
וכעת היא החליטה לעשות לזה סוף ולהתלונן!



יובל החליטה לא להסתיר ושיתפה את העוקבים שלה:
"אז היום סוף סוף קיבלתי את האומץ ללכת ולסגור פצע ישן", 
שיתפה יובל והמשיכה: "כבר יותר משנה שאני סוחבת איתי כתם שחור. 
הכתם הזה פוגש אותי בלילות, בסיטואציות אינטימיות, 
אפילו כשאני צופה בסדרות טלויזיה."
יובל המשיכה לשתף:  "חשבתי שהזכייה באח הגדול תהיה הטיפול 
למה שעברתי, אבל היום אני מבינה שזה היה רק פלסטר. 
עשיתי את זה! התלוננתי! אני לא יודעת בדיוק מה מחכה לי,
אבל אני יודעת שזה הולך להיות קשה ומפחיד. אבל היום
אני מרגישה חזקה יותר ובטוחה יותר".
בהמשך שיתפה מעתוק שעברה או*נס והמשיכה לשתף:
"כמוני עוד אלפי בנים ובנות, שעברו ואולי עדיין עוברים דברים 
מהסוג הזה ואני פה לקרוא להם ללכת ולהתלונן כי מי שהיה 
מספיק אמיץ לעשות את זה, יצטרך להיות מספיק אמיץ כדי להיענש."
מי אותו גבר שיובל התלוננה?!
ומה עוד היא מתכוונת לעשות?
.:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אמא של די ג'יי יוצאת שוב נגד פרידה: "כל המדינה צריכה לדעת איזה טיפוס היא"

הסאגה סביב משפחתו של די ג'יי שארפ ופרידה לא בדרך לסיום, אחרי גמר האח הגדול,פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ התאחדו מחדש. למרות הקשיים שהם ...