יום רביעי, 4 בספטמבר 2024

מאוכזבת?! אחותו של שילה מהאח הגדול טוענת: "הוא מזיק לעצמו!"

הדר שלום אחותו של שילה, כוכבת רשת בעצמה,
עוקבת באדיקות אחרי העונה באח הגדול, הדר
שלום לא רק מכירה היטב את שילה אלא היא
גם חברה בחוץ של הדר שירי!
אז איך הגיבה לויכוח של הדר ושילה באח הגדול?!






בשאלות ותשובות היא התבקשה לענות על דעתה לגבי הריב
שהיה בין הדר ואחיה שילה, באיזה צד היא ומה היא חושבת?!
באופן מפתיע היא החליטה לצאת נגד אחיה:"הכנות של 
שילה מפחידה ומרתיעה", בהמשך הוסיפה: "שילה 
עושה ואומר את כל מה שהוא חושב, בלי סינונים, שלפעמים זה 
אפילו מזיק לו ואני חושבת שמאז שהדר ואמילי רבו היתה 
התרחקות בין שילה להדר, וזה שלהם".



הדר אחותו של שילה הפתיעה את כולם שהחליטה לצאת
נגד אחיה שנמצא בתוך בית האח הגדול.
בהמשך היא החליטה לצאת מפתיע גם נגד חברתה
הדר שירי: "אני יודעת ששילה אוהב את הדר, לפי ההתנהלות בבית, 
אבל מצד שני גם קשה לי עם איך שהדר לפעמים מדברת אליו, 
כי אני יודעת בוודאות ששילה לא עושה שום דבר במטרה לפגוע בה. "
בהמשך הוסיפה: "הוא אומר לה הכל דוגרי ובפנים, וברגע האמת הוא 
כן שם בשביל לפקוח לה את העיניים כמו שקרה עם מיכל לדוגמה. 
בכל מקרה אני אוהבת את החברות שלהם, ומקווה שזה יישאר ככה".
באיזה צד לבסוף היא בחרה?!
בצד של שילה אחיה או הדר שירי?!
מפתיעה!
.:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפתעה גדולה?! מי לדעתכם הזוכה הערב באח הגדול?! המנצח נחשף עכשיו

הערב הגמר הגדול של האח הגדול, אם לא יקרה אירוע דרמטי וגדול הערב יתקיים הגמר שכולם חיכו לו! אחרי עונה לא פשוטה בזמן מלחמה! הערב נגלה מי יהיה ...