יום רביעי, 25 בספטמבר 2024

הלם! רוסלנה רודינה בחזית נגד דניאל גרינברג: "זה מביך! רק רוצה כותרות!"

רוסלנה רודינה עד כה נמנעה מלהגיד את דעתה
הסערה סביב דניאל גרינברג לאורך תקופה ארוכה
כאשר רוסלנה נשאלה על כך היא העדיפה לא לענות,
עכשיו כאשר נשאלה בראיון על
דניאל היא החליטה להגיד את כל מה שהיא חושבת עליה!






אחרי תקופה של שקט בין רוסלנה רודינה ודניאל גרינברג,
נראה שיש הרבה דברים שמפריעים אצל רוסלנה בדניאל
גרינברג,בראיון במאקו סלבס היא נשאלה לגבי הבייביסטר
שפוטרה על ידי דניאל: "לפעמים גם שתיקה תגיד כל כך הרבה,
לא צריך את כל הקרקס הזה שם".



בהמשך היא נשאלה על כך שכל פעם מקשרים אותה לדניאל
גרינברג היא אמרה: "בכל פעם היא (גרינברג) פולטת איזה
משהו ולוקחים לי משהו מריאיון שהיה לפני שנים
ואני אומרת 'מה זה קשור? איך זה קשור אליי', תהיו עליה,
אני לא קשורה לסיפור, תשחררו אותי כבר מהסאגה המצחיקה הזאת".
בהמשך רוסלנה נשאלה למה הבחירה כל הזמן על אייל
ומשפחתה? רוסלנה ענתה: "נראה לי שאת צריכה לשאול אותה,
אבל זה בכל פעם מרגיש כמו רצון לכותרות חדשות, לפעמים
במצבים כאלה, בגלל שיש גם ילדים הילדים יגדלו, יראו את זה."
בהמשך היא נשאלה על יאן ואם הוא מכיר את מה שקורה?
"לצערי. הוא מכיר את הנפש הפועלת, הילדים שם, יש דיבור,
יש גם תגובות שהוא רואה. הוא ילד כבר גדול וצריך איכשהו לתווך לו."
רוסלנה רודינה חושפת את כל מה שהיא חושבת
על דניאל גרינברג בראיון למאקו וגורמת לסערה!
איך הגיבה דניאל?!
צפ*ו בקט*ע שחשף את התגובה המפתיעה והדרמה! לחצ*ו רק כא*ן למט*ה לצפיי*ה:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוגזם כבר?! התגובה הקשה שקיבלה יובל מעתוק: "איך מטו*מטמת כמוך זכתה במיליון?" בכתה ונעלבה?

יובל מעתוק שנכנסה לחיינו אחרי שנכנסה בעונה הקודמת לבית האח הגדול ובסוף העונה זכתה ובגדול בגמר! מקבלת המון אהבה מהקהל בחוץ , לצד התגובות הטוב...