יום רביעי, 11 בספטמבר 2024

הלם! ספיר בורגיל מותקפת אחרי שהבריזה מהברית של האחיין שלה: "איפה עובר הגבול?!"

הסאגה סביב האחים בורגיל אפילו לא קרוב
לסיום,אחרי ששניר ושי עופרי הגיעו לחתונה
של ספיר ואברהם נראה שהסולחה מעבר לפינה,
אלא שדווקא אחרי הלידה של שי שוב נחשפו המחלוקות,
כאשר הפעם שי היא זאת שנפגעה.






לפני ימים אחדים נערך אירוע הברית ודווח תחילה שאברהם
וספיר הגיעו לאירוע למרות המחלוקות, אלא שבהמשך התברר
שברגע האחרון ספיר הבריזה מהאירוע!
העוקבים כמו החברים הופתעו וחלקם לקחו את זה אישי,
אחת העוקבות של ספיר פנתה אליה ישירות מה שגרם לזעם 
אצל ספיר!



אחת העוקבות פנתה לספיר וכתבה לה: "למה לא היית בברית של אח שלך? 
זה ממש לא יפה השנאת חינם הזאת. הם היו אצלך בחתונה למרות שלא 
הגעת. ושמעתי שניסית לפייס את שילי והיא סירבה. עדיין, היית 
הולכת בשביל ההורים שלך ואח שלך, לא יפה בכלל".
ספיר ענתה לה וכתבה:  "אנחנו אומנם לא מכירות אבל לפני ההודעה שלך, 
אני חייב לך דין וחשבון",
היא ענתה לה: "היה נחמד אם היית עונה יותר מכבד כמו הרבה שאלות 
ותשובות שאת שואלת ומקבלת גם ממני מלא פרגונים, ואני קונה מההמלצות 
שלך. הרגשתי נח לכתוב לך, אבל התשובה שלך סיפקה לי את 
ההתנהגות הלא מכבד שלך בי".
ספיר זעמה: "אני עונה מאוד מכבד... לא מבינה מה היצר 
החטטני לשלוח לי בפרטי הודעה כזאת?".
ספיר הוסיפה: "זה שאני מקבלת ממך פרגונים ואת קונה מההמלצות 
שלי לא מקנה לך זכות לעשות בי כרצונך ולשאול מה שאת רוצה 
שהוא אישי. איפה עובר הגבול?".
הרשת סוערת! ואיך הגיבו במשפחה לסערה וההברזה?! שניר סולח?
.:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפתיע את כולם! אור חושף באח הגדול: "יש הרבה גברים חתיכים!" למי התכוון?!

אור דייר העונה באח הגדול,  הפך לאחד הדיירים הכי מדוברים העונה,  הוא הגיע לגמר ואולי יהיה הזוכה הגדול של העונה! אור בן דוד מקבל תמיכה ג...