יום שני, 23 בספטמבר 2024

מפתיע! די ג'י מגיב לסערה עם משפחתו! והאם הם מקבלים את הזוגיות עם פרידה?!

גמר האח הגדול מאחורינו, ועכשיו הדיירים
שיצאו מהבית מתחילים להבין מה קרה שלא היו
בחוץ במשך 3 וחצי חודשים,הדיירים עוד מתאוששים
ונהנים מדק' התהילה שקיבלו, מי שגרמו לסקרנות גדולה
בתוך הבית היו פרידה ודי ג'יי!







הקשר בניהם התחיל עוד לפני האח הגדול, במהלך 
העונה ההפקה הפתיעה את פרידה שהכניסו את די ג'י לתוך הבית.
ככל שהתקדמה העונה הם הפכו לבני זוג באופן רשמי, אלא
שרבים עדיין חושבים שהקשר הזה לא יחזיק בחוץ.
בזמן שדי ג'יי ופרידה היו בתוך הבית, היו מריבות בין
המשפחות בחוץ.


בהמשך הרוחות נרגעו והם אפילו עשו סולחה לפני הגמר,
אבל האם זה יחזיק?! די ג'י התראיין ביממה האחרונה למעריב
רכילות וחשף מה התוכנית לעתיד עם פרידה: "לעבור את כל הדברים
הקשים שקרו עד עכשיו ולדבר על זה ולהישאר ביחד, 
זה הכי חשוב. זה מה שיחזק אותנו".
לאחר מכן הוא הגיב להתערבות של המשפחה שלו: המשפחה שלי
פעלה מתוך הגנה אלי ואני מכבד אותם, והם היו לי על האינסטגרם.
הם לא מנוסים בכלום וניסו להרים לי כל יום."
עוד הוסיף: "אני יכול להבין אותם. אבל קרו כמה דברים שקשה
לראות, וצריך לדבר ולסדר את זה. "
די ג'יי מנסה לפתור את הבעיה עם משפחתו אבל האם 
המשפחה של די ג'יי בכלל מקבלת את פרידה?
והאם הוא חושב לוותר בעקבות זה על הזוגיות איתה?!
.





"לא היה לי רגע
שאמרתי שאני אוותר
על הקשר עם פרידה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתרחקות?! עינב ועידן מהאח הגדול הצטלמו ביחד! אמילי נפגעה ולקחה צעד אחורה?

מי שצפה העונה באח הגדול ראה את החברות הטובה שנוצרה בתוך בית האח הגדול בין אמילי קופר לעינב שרי, אחרי שהודחו מהבית הן הפכו לחברות עוד יותר טו...