יום חמישי, 12 בספטמבר 2024

הלם! דניאל גרינברג פותחת על הבייביסיטר שפיטרה: "הסתירו ממני דברים על ילדיי"

הדרמה סביב הפיטורים של הבייביסיטר
של הילדים של דניאל גרינברג ואייל גולן
מסרבת להסתיים, אחרי שדניאל החליטה לפטר
אותה, זה התפוצץ כאשר מאיה זיו הבייביסיטר
רמזה בסטורי לגבי מה שקרה!




בהמשך אייל גולן החליט להקדיש שיר לבייביסיטר 
על הבמה בקיסריה!
מה שגרם לסערה גדולה יותר, רבים הבינו שאייל 
בצד שלה,כאשר היא ממשיכה לשמור על ילדיו שהם
אצלו, דניאל החליטה לפתוח הכל!



דניאל טוענת: "לא קיבלתי את הדיווחים שהייתי צריכה לקבל
לגבי הילדים שלי,שהם באמת חשובים וקשורים לביטחון שלהם".
עוד הוסיפה: "פעם אחת כשהייתי בטיסת עבודה, הילדים עברו
איזושהי תאונת דרכים שקרתה לא תחת המשמרת שלי, והרגיש
בנוח להסתיר את זה ממני כי אולי לא צריך להטריד אותי,
פשוט לא עדכנו בדבר כל כך חשוב".
היא המשיכה לתאר: "אני, כאמא, צריכה לדבר עם ילדיי ולהעלות 
להם את המודעות או לבחון אם הם באמת באיזושהי טראומה אם 
קרה באמת משהו, ועצוב היה לגלות את זה אחרי שבוע כשכבר 
חזרתי לגלות את זה מילד בן שלוש שבא ומספר לי הכל".
דניאל נתנה מקרה נוסף: "אני חושבת שאם הילד שלכן לא היה 
איתכן והיה קורה מצב שאחד הילדים קופץ לבריכה ללא מצופים, 
והילד שלך באיזשהו פחד או סכנה - כן הייתן רוצות לדעת ממקרה כזה.
מה גרם באמת בסופו של דבר של דניאל לפטר אותה?!
המקרים שתיארה או בכלל הרצון של הבייביסיטר
לטענתה להתפרסם ולהגדיל את העוקבים שלה?!
הדרמה מסתבכת!
.:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! דני הודח מבית האח הגדול לפני הגמר! נועם היה צריך להיות מודח?

אחרי ערב דרמטי בבית האח הגדול והצבעה מותחת במיוחד,דני הוא המודח האחרון בבית האח הגדול,לאורך היום לפי כל הערכות דני ונועם היו צמודים מאוד אלא...