יום שני, 2 בספטמבר 2024

וואו! בן אדם מהאח הגדול חושף את מצבו היום: "לא ישן ולא אוכל! אני בדאון!"

בן אדם שהיה העונה דייר באח הגדול
משתף הרבה במה שהוא עובר מאז
שיצא מהבית, ולאחרונה החליט לשתף
ברגע לא פשוט שהוא עובר מאז היציאה
מהבית! מה החליט לשתף?!






בן אדם אמנם הודח מבית האח הגדול אבל ממשיך לעורר
כרגע עניין בחוץ, במהך הימים האחרונים הוא התראיין
למעריב רכילות והפתיע כאשר אמר על קורלי: "אנחנו נמשיך
לדבר ולהיפגש, ונבין אם זה קורה באמת," עוד הוסיף:
"אני מרגיש קרוב אליה".



למרות הרצון שהיה לבן להתקדם ולהכיר את קורלי
לפחות לפי דבריו,בהמשך התברר שזה פחות עבד וכרגע כל
אחד המשיך בחייו ולא ברור כרגע עד כמה הם בכלל בקשר,
לאחר מכן הוא הגיב לדיירים בתוך הבית והביע
את אכזבתו מחלק מהם: "פרידה היא אכזבה מאוד גדולה מבחינתי," 
לאחר מכן אמר: "היא פגעה בי כחברה," 
גם על אור ודני הוא אמר: "אני לא
מרגיש יפה לעשות צחוקים שהם משפילים או יורדים אחד על
השני."
במהלך הראיון הוא החליט גם ברגעים הפחות נעימים שהוא עובר
מאז ההדחה: "אני לא מצטער שנכנסתי" אבל נראה
שעבר חוויה לא פשוטה ושיתף: ״אני בדאון, לא ישן,
לא אוכל ועסוק במה שיכולתי לעשות אחרת״.
בן מחליט לחשוף את מה שקרה בתוך הבית
ומפתיע במידע!
.:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפתיע את כולם! אור חושף באח הגדול: "יש הרבה גברים חתיכים!" למי התכוון?!

אור דייר העונה באח הגדול,  הפך לאחד הדיירים הכי מדוברים העונה,  הוא הגיע לגמר ואולי יהיה הזוכה הגדול של העונה! אור בן דוד מקבל תמיכה ג...