יום רביעי, 25 בספטמבר 2024

ביטול נוסף! בעקבות המלחמה בצפון! זאת ההחלטה הראשונה שקיבל אור בן דוד מהאח ההגדול!

מנצח האח הגדול העונה אור בן דוד, קיבל 
כבר אחרי שיצא מהבית הסבר לגבי המצב בארץ,
לצד החגיגות והשמחה של אור הוא הבין שהמצב 
בחוץ לא כמו שציפה ורצה.
מה הצעד שהחליט לעשות יחד עם תומכיו?!






זוכה האח הגדול אור בן דוד מקבל אהבה בחוץ אחרי
הניצחון הגדול, לצד השמחה וההתרגשות ,אור
קיבל גם הסברים לגבי המצב הביטחוני בחוץ.
בעקבות המצב החליט אור ביחד עם התומכים והמעריצים
לקבל החלטה לא פשוטה.

אור שמאוד מצפה ומחכה לראות את המעריצים עד כה 
הגיב לתגובות החמות והתמיכה,למעריב רכילות אמר: "אין לי דרך 
להסביר מה עובר עלי. אני לא יודע, אני לא מצליח לעכל. אני רואה 
את כולם ואומר 'מה הם רוצים ממני'? אבל בסוף, שאני נושם אני 
אומר תודה תודה תודה להשם, איזה כיף איזה כיף. 
אין לי משהו אחר להגיד".
אור שמאוד התרגש והופתע מעוצמת התמיכה שקיבל,
החליט לעשות צעד בעקבות המלחמה בצפון ולא
רצה לקחת סיכונים!
המעריצים תומכים בהחלטה שקיבל!
צ*פו בקט*ע שחשף את הצעד המפתיע! לחצ*ו רק כא*ן למט*ה לצפיי*ה:





אור וצבא האמת
דחו את מסיבת 
התמיכה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! עידן קופר על עידן: "לא בסדר העדיפויות שלי!" ממשיכה להתקרב לשילה?!

גמר האח הגדול מאחורינו אבל הראיונות של יוצאי האח הגדול נמשכים, לפני מספר ימים כאשר ההדחה של אמילי עוד הייתה טרייה היא התראיינה וחשפה מה הי...