יום שבת, 28 בספטמבר 2024

הלם! אור בן דוד חושף שקיבל איומים על חייו אחרי האח הגדול: "יש לי ילד ואמא בבית!" מי מאיים עליו?

אור בן דוד זוכה העונה באח הגדול, מנסה
לחזור לשגרה שלו אלא שכעת הוא מוצף באהבה
גדולה שהוא מקבל ברחוב וכעת מנסה להגיב ולחזור
לכולם, אור החליט לחשוף לצד האהבה הגדולה
שהוא מקבל מתברר כעת שהוא גם מקבל איומים על חייו!






המנצח הגדול של העונה באח הגדול אור בן דוד, עוד עכל 
את הניצחון, אבל נראה שלצד השמחה הגדולה הוא גם 
עובר ימים מורכבים, במהלך הצילומים "חוזרים הביתה"
 של האח הגדול הוא החליט לשתף שהוא מקבל
איומים על חייו.



במהלך הצילומים לתוכנית אור אמר: "קיבלתי ביקורות מאוד 
מאוד קשות. מאוד קשות. סביב בריונות, סביב זה שהקטנתי אנשים, 
לא הפתיע אותי. בכניסה של צחי ומלי לבית, הבנתי שמתנהל נגדי 
בחוץ סוג של דעה".
הוא הוסיף: "הריב שלי עם הדר, שאמרתי לה ‘סתמי את לא מעניינת’. 
זה יצר כל כך עליהום של בריון ומשפיל. אני מבין מאיזה מקום זה בא."
אור המשיך: "קיבלתי אינספור קללות, אינספור איומים. מילים שאני לא 
מאחל לאף אחד לשמוע אותם. להגיד לא נפגעתי אי אפשר להגיד את זה."
לאחר מכן אור טען: "בואו נכנס רגע לפרופורציות. יש לי אמא בבית 
ויש לי ילד בבית. יש לי משפחה וחברים".
גם במהלך ראיון לרן בוקר, אור בן דוד חשף שהוא מקבל 
איומים על חייו!
מי מאיים על חייו של אור?!
ומה הוא גילה?
צפ*ו בקט*ע שחשף את הדרמה והאמת! לחצ*ו רק כא*ן למט*ה לצפיי*ה:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! עידן קופר על עידן: "לא בסדר העדיפויות שלי!" ממשיכה להתקרב לשילה?!

גמר האח הגדול מאחורינו אבל הראיונות של יוצאי האח הגדול נמשכים, לפני מספר ימים כאשר ההדחה של אמילי עוד הייתה טרייה היא התראיינה וחשפה מה הי...