יום שבת, 7 בספטמבר 2024

לא פשוט! מעיין אדם חושפת: "יש לי סרטן נדיר בשחלה!" חושפת את מצבה!

מעיין אדם החליטה לשתף באומץ שאיבחנו
אצלה סרטן, היא החליטה לשתף ולנסות להעביר
מסר חיובי בזמן שהיא עוברת בדיקות לא
פשוטות! מעיין משתפת בכל מה שהיא עוברת
בשבועות האחרונים.






ביולי האחרון שיתפה מעיין אדם שהתגלה אצלה בגוף
ציסטה חריגה בבטנה,אדם שיתפה את העוקבים 
שלה במה שהיא עוברת אבל ניסה להעביר מסר
מרגיע.
אלא כעת היא חושפת שנמצא אצלה סרטן נדיר בשחלה.



בשעות האחרונות מעיין החליטה גם הפעם לשתף את
העוקבים במה שהיא עוברת וכתבה: "האמת שאין לי מושג מה לכתוב,
ולכן לא סיפרתי עד עכשיו, אבל גם לא רוצה לזייף את המציאות
ולשמור יותר בבטן," עוד הוסיפה: "הרי מלכתחילה זו הסיבה להכל.
חזרו התשובות מהפתולוגיה. הגידול שלי הוא סרטן נדיר בשחלה,
ואני כבר כמה שבועות בבדיקות לחפש עוד גידולים או שאריות".
היא ממשיכה וכותבת: אני אופטימית ומרגישה שהיה לי מזל.
אם הגידול לא היה גדל כל כך מהר, לא הייתי מבחינה בו והסרטן
היה מתפשט לגרורות באין מפריע", היא המשיכה לשתף: "הסופ"ש
עברתי עוד ניתוח ארוך כחלק מהבירור ובעוד כמה שבועות
יגיעו תוצאות שלאחריהן יהיה אפשר לקבל החלטות."
מעיין אדם מפתיעה את כולם ומשתפת במצבה
הרפואי היום אחרי כל הבדיקות שעברה!
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפתיע את כולם! אור חושף באח הגדול: "יש הרבה גברים חתיכים!" למי התכוון?!

אור דייר העונה באח הגדול,  הפך לאחד הדיירים הכי מדוברים העונה,  הוא הגיע לגמר ואולי יהיה הזוכה הגדול של העונה! אור בן דוד מקבל תמיכה ג...