יום שבת, 17 באוגוסט 2024

מכה על חטא! דייר האח הגדול מפתיע: "אני זבל של בן אדם!"

דייר האח הגדול שכולם מכירים החליט
לשתף במקרה לא נעים שעבר ועליו הוא מתחרט,
הוא פתח את זה מול העוקבים שלו וגרם
לעניין רב אחרי שחשף את הכל!
לא תאמינו מי הדייר?!






כולנו הכרנו אותו שנכנס לבית האח הגדול, אמנם הוא
לא הגיע רחוק אבל הפך לאחד מהדיירים המדוברים 
מהעונה הקודמת, בשעות האחרונות הוא החליט
לשתף את העוקבים שלו ביחס לא מכבד שהפגין כלפי
נהג מונית שהגיע להסיע אותו לצילומים.


הוא שיתף את העוקבים ואמר: "וואלה קיבלתי שיעור לחיים,
אני חייב להגיד לכם שאני זבל של בחור", הוא הסביר
בפני המצלמה: "בדרך לצילומים אמור לאסוף אותי נהג מונית.
עכשיו הוא מתקשר אליי, אומר: 'אני לא מוצא את המקום',
והוא מדבר איתי ושואל אותי 'איפה זה?' ואני מסביר לו איפה זה,
והוא משאיר אותי על הקו תוך כדי שהוא מחפש, ואני מסביר לו
והוא לא שומע אותי ושואל אותי 'מה?, מה?, מה?'."
הוא מוסיף וטוען: "איבדתי את הסבלנות שלי ואמרתי לו 'תגיד לי,
מה אתה רוצה? תמצא את המקום, תבוא לאסוף אותי',
אחרי רבע שעה שאני מסביר לו".
בהמשך תיאר: "המזל שהוא כנראה לא שמע את זה. 
מגיע לפה בחור מבוגר,מה זה נחמד, אומר לי 'שלום'. 
חירש שלא שומע. ואני מרגיש מה זה קטן ומסריח".
בהמשך החליט להתנצל על התנהגותו ועל כך ששפט את הנהג!
מי דייר האח הגדול שהתחרט וגרם לסערה?!
.





מדובר בגיא איתן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בדרך לזוגיות?! יהב הפתיע וריגש את הדר מהאח הגדול! זאת ההפתעה שהכין לה!

הדר שירי דיירת האח הגדול העונה אמנם לא זכתה בגמר הגדול והסתפקה במקום הרביעי, אבל האם היא יצאה עם אהבה גדולה?! במהלך העונה היא התחברה לדייר י...