יום שני, 19 באוגוסט 2024

מתקרבים?! אמילי על שילה: "אנחנו באותו בית, אני לא יכולה להתעלם מהבן אדם"

האם אמילי ושילה מתחילים להתקרב שוב
בבית האח הגדול?! זה היה עניין של זמן אבל
אחרי שבהתחלה אמילי הייתה נחרצת לגבי דעתה
שהיא לא רוצה שום קשר לשילה, עכשיו היא
משנה את דעתה!







ההדחה של עידן גלפר מבית האח הגדול גרמה לסערה גדולה,
שילה שאחראי להדחה הזאת אחרי שזכה בחסינות
אישית העמיד את עידן להדחה במקומו, לבסוף עידן אכן
הודח וגרם להלם בבית,אמילי נפגעה מאוד והחליטה
להתרחק משילה.


הם אמנם ערכו שיחה מאז ההדחה של עידן אבל אמילי מאוד
נזהרת ממנו,האם זה עומד להשתנות?!
בשיחה עם הדר בחצר,הדר מציינת שכשאמילי יושבת הוא שם
את הרגל לידה, אמילי: "אני לא אתן לזה לעבור גבולות".הדר 
מבקשת מאמילי להיות רגישה כלפיו אבל כן להציב גבולות.
אמילי שכאמור תחילה הייתה מאוד נוקשה כלפי שילה
מתחילה לשנות מעט מדעתה.
אמילי הגיבה: "אני רוצה להתחשב ברגשות שלו, אני עושה את זה
הכי טוב שאני יכולה. בסוף אנחנו באותו בית, אין מה לעשות.
אני לא יכולה להתעלם מהבן אדם".
שילה כך נראה מהצד שלו לא מוותר על אמילי ונותן
לזמן לעשות את שלו!
האם אמילי ושילה בדרך להתקרב עוד יותר?!
.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! מעיין אדם משתפת במצבה הרפואי: "לסרטן יש סיכויי חזרה גבוהים"

מעיין אדם ממשיכה לעבור תקופה מורכבת, ובהחלטה אמיצה היא מחליטה לשתף את כל מה שהיא עוברת וזה לא פשוט עבורה.לאחר  שהתגלה בבטנה ממצא חריג וענ...