יום שני, 12 באוגוסט 2024

הלם! בן אדם חושף את מצבו אחרי ההדחה באח הגדול: "אני בדאון,לא ישן ולא אוכל!"

בן אדם שנכנס העונה לבית האח הגדול,
אוהב לשתף במה שהוא עובר ומרגיש גם
בתוך הבית עושה זאת וגם בראיונות אחרי
שיצא מהבית, מה עובר עליו מאז
שיצא מהבית? והאם היה רוצה לחזור?






ביממה האחרונה בן אדם שהודח מבית האח הגדול התראיין
למעריב רכילות למיקי ושיתף בכמה פרטים מסקרנים
על קורלי,בזמן שכולם הספידו אותם בן טוען: "אנחנו נמשיך 
לדבר ולהיפגש, ונבין אם זה קורה באמת," עוד הוסיף:
"אני מרגיש קרוב אליה".

בהמשך גם התייחס לדיירים בתוך הבית והביא את אכזבתו מחלק
מהם: "פרידה היא אכזבה מאוד גדולה מבחינתי," אמר והמשיך: 
"היא פגעה בי כחברה," גם על אור ודני הוא מתייחס: "אני לא 
מרגיש יפה לעשות צחוקים שהם משפילים או יורדים אחד על 
השני. יש רגעים שהם קצת מגזימים איתו (עם חיים)."
נראה שמה שגרם לסערה גדולה מהראיון הוא ההתייחסות
שלו להדחה מהבית: "אני לא מצטער שנכנסתי" אבל נראה
שעבר חוויה לא פשוטה ושיתף: ״אני בדאון, לא ישן, 
לא אוכל ועסוק במה שיכולתי לעשות אחרת״.
בן החליט לחשוף את כל מה שעבר בתוך הבית וגם
אחרי ומשתף ברגעים הקשים! ואיך הגיבה קורלי?!
.:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בדרך לזוגיות?! יהב הפתיע וריגש את הדר מהאח הגדול! זאת ההפתעה שהכין לה!

הדר שירי דיירת האח הגדול העונה אמנם לא זכתה בגמר הגדול והסתפקה במקום הרביעי, אבל האם היא יצאה עם אהבה גדולה?! במהלך העונה היא התחברה לדייר י...