יום שלישי, 13 באוגוסט 2024

לא הכל ורוד! ספיר בורגיל חושפת את הקשיים: "זה שאני חזקה לא אומר שאני לא נשברת!"

ספיר בורגיל יוצאת האח הגדול תצעד ממש בקרוב
לעבר החופה יחד עם בן זוגה שהכירה בבית
האח הגדול אברהם אקלום,משתפת המון את העוקבים
שלה בתחושות ובמחשבות לקראת החתונה ועל החיים
בכללי, בשעות האחרונות החליטה לשתף במידע אישי!





יוצאת האח הגדול ספיר בורגיל מחליטה לשתף ולפתוח
את הלב שלה, היא נשאלה באינסטגרם שלה: "העבודה 
באינסטגרם שואבת הרבה כוחות נפשיים. את לא חוששת 
שזה יבוא על חשבון החיים האישיים?, ספיר
החליטה להתייחס בהרחבה.



ספיר החליטה להודות במה שהיא עוברת בתקופה
האחרונה: "בהתחלה זה בהחלט היה שואב",
היא הוסיפה: . "למדתי עם הזמן לשאול את עצמי, 
ספיר את בסדר?.
הכל בידי השם אז אין סיבה לקרוע את עצמי. 
אסור לנו במרוץ החיים לשכוח את הנפש",
ספיר המשיכה לכתוב:. "זה שאני חזקה לא אומר שאני לא נשברת",
והוסיפה: "אני נשברת אבל לומדת לאסוף את עצמי מהר יותר. 
לאט לאט למדתי לזהות את השנייה לפני ה'נפילה', וכשאני 
מזהה את הרגע הזה אני פשוט עוצרת ואומרת לעצמי 
'זה על חשבון משהו?".
ספיר משתפת בתחושות הלא פשוטות על כך שהפכה
למשפיענית רשת!
ומה חושב על זה אברהם? בעד או נגד?!
.:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! קורלי לרוסה תובעת עובד הפקה של האח הגדול וזאת הסיבה!

שעות לא פשוטות עברו על דיירת האח הגדול מהעונה קורלי לרוסה שהחליטה בסופו של דבר לתבוע עובד הפקה של האח הגדול, לרוסה פתחה בסרטון שהסבירה רקע ל...