יום חמישי, 22 באוגוסט 2024

הלם! יוצאת האח הגדול מצהירה: "הייתי זוכה אם הייתי נכנסת היום!" מי זאת?!

הצליחה להפתיע את כולם! כולנו
הכרנו אותה שנכנסה לראשונה לבית
האח הגדול ומאז היא התפרסמה ונשארה
בתודעה! עכשיו היא יוצאת בהצהרה
מפתיעה לגבי העונה הנוכחית!





דיירת האח הגדול שכולם מכירים וזוכרים
מעלה הרבה תגובות לגבי העונה הנוכחית
ומעבירה ביקורת לגבי אירועים שקורים
בתוך הבית.
היא פתחה את האפשרות לשאלות ותשובות באינסטגרם
והחליטה לענות על הכל!



היא נשאלה על ידי אחת העוקבות: :"בא לי שתחזרי לאח הגדול.
אם היית חוזרת,היית מתנהגת אחרת?", נשאלה יוצאת
האח הגדול שהחליטה לא להתחמק ולענות לשאלה:
"זה לא שהייתי מתנהגת אחרת, פשוט השתניתי מאז.
החיים מובילים אותך להיות בן אדם אחר."
לאחר מכן אמרה: "עברתי חיים שלמים מאז", היא הוסיפה:
"בואו נגיד שאם אז הגעתי לשבועיים לפני הגמר, היום אם
הייתי נכנסת אין לי ספק שהייתי זוכה, קל!".
עוד הוסיפה וכתבה: "הייתי מרתקת את כולם עד הגמר,
וגם אולי משנהלאנשים משהו בחשיבה. להעריך את החיים ולהעריך את
מה שיש להם. כי בחיים כלום לא מובן מאליו."
מי דיירת האח הגדול שיצאה בהצהרה מפתיעה?!
.




הדיירת דורין סגול!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מפתיע! לא תאמינו במי טליה עובדיה ובר כהן תומכות בגמר האח הגדול?!

גמר האח הגדול צפוי לצאת לדרך ממש בקרוב, הצופים כבר מצביעים לדייר שלהם שהם רוצים שינצח בגמר, בשעות האחרונות החלו גם דיירי האח הגדול המודחים ל...