יום רביעי, 14 באוגוסט 2024

לא פשוט! לינור סביניק נשברת מול המצלמה: "בחיים לא רציתי ילד כמו שאני רוצה עכשיו"

לינור סיביניק שנכנסה לחיינו אחרי הכניסה
לבית האח הגדול,משתפת לראשונה בבכי באינסטגרם
על הרצון להיות על אמא ועל כך שהיא מרגישה
מוכן יותר מאי פעם!
לא השאירה אף עין יבשה!






למעלה משנה אחרי שיוצאת האח הגדול ואושיית הרשת 
לינור סביניק נישאה לבן זוגה, איש הנדל"ן רן גבאי,
בעבר היא נשאלה מספר פעמים על האם היא בהריון והאם
היא מתכננת ילדים? לינור לא אהבה ובצדק שנכנסים לה
לרחם ושואלים שאלות שלא במקום.




לינור החליטה לשתף בדמעות את מה שהיא עוברת:
"ברחתי לשירותים כי לא רציתי לדבר ולבכות ליד אמא",
באותו תיעוד שהעלתה היא נראית בוכה כאשר האחיין
שלה על הידים שלה: "אני מרגישה שכמה שאני רוצה ילד,
זה רק הלך והתחזק, כל החיים לא רציתי ילד כמו שאני רוצה עכשיו".
בהתחלה אמרה לינור: "בא לי לשתף אתכם בתחושות שלי. 
אתן יודעות שלא הייתי טיפוס של ילדים וזה אף פעם לא 
היה הפורטה שלי, תמיד הייתי רואה ילדים אומרת 'חמוד' וממשיכה. "
היא הוסיפה בהתרגשות: "אני מרגישה שהלב שלי נפתח בעוצמות 
שלא היו לי עד עכשיו".
לינור קיבלה תגובות רבות ברשת רובן מחממות ומפרגנות והיו
כאלה ששוב "ניצלו" את ההזדמנות: "למה אז את מחכה? למה את
לא בהריון?!".
.:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! ג'קי אזולאי רקדה צמוד עם כוכב המירוץ למיליון והותקפה: "פרוצה! לאיזה רמה ירדת?!" ככה הגיבה!

ג'קי אזולאי שיתפה בתיעוד משותף שלה ושל משתתף המירוץ למיליון ולא ציפתה שיגרום לכזה זעם גדול ברשת, הפעם היא החליטה להגיב לאותם אנשים שיצאו...