יום ראשון, 18 באוגוסט 2024

דניאל גרינברג חוטפת ביקורת קשה וזועמת: "אייל לא מממן אותי,לא חיה על חשבונו!"

דניאל גרינברג חוטפת לא מעט תגובות קשות,
התגובות מלוות את דניאל גם שהייתה נשואה לאייל
גולן וגם אחרי שהחליטו להתגרש, דניאל תמיד לא
נשארת חייבת ומגיבה לכל מי שעוקצת אותה.
דניאל גרינברג מגיבה שוב פעם לביקורת שקיבלה!






ההחלטה של דניאל גרינברג להנות בחיים גם שיש ילדים
קטנים וגם שהיא גרושה,גורמת לביקורת מצד כמה עוקבות
שלא התחברו לסגנון החיים של דניאל. בסשן שאלות ותשובות 
באינסטגרם היא נשאלה על ידי אחת העוקבות אם היא חושבת 
שכל אורח החיים שלה הוא בזכות אייל גולן.

דניאל גרינברג לא נשארת חייבת והגיבה בחריפות לאותה
עוקבת: "זאת שאלה שפחות רציתי לענות עליה אבל זה מתבקש",
היא המשיכה לענות: "קודם כל כבודו במקומו מונח, אני חושבת 
שהיום במצב הנוכחי הדבר הכי גדול בזכות אייל זה הילדים שלי, 
שיהיו בריאים, והם שלי עד הנצח."
היא המשיכה: "כן, התפרסמתי באח הגדול'ולאחר מכן התפרסמתי 
יותר ויותר כתוצאה ממערכת היחסים הזאת, אבל אורח החיים 
שלי הוא לגמרי בזכות עצמי."
דניאל הוסיפה: "אני עובדת קשה, יש לי את האמביציה שלי, 
את החלומות שלי ואני הולכת אחריהם. אני משקיעה בעבודה 
שלי וקורעת את התחת, במילים עדינות, וזה לא בזכות אף 
אחד חוץ ממני."
לבסוף סיכמה בכעס: "אייל לא ממן אותי ואני לא חייה על חשבון אייל.
הוא משלם מזונות על הילדים ותו לא".
מה אייל גולן חושב על התגובה של דניאל גרינברג?!
.:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! מעיין אדם משתפת במצבה הרפואי: "לסרטן יש סיכויי חזרה גבוהים"

מעיין אדם ממשיכה לעבור תקופה מורכבת, ובהחלטה אמיצה היא מחליטה לשתף את כל מה שהיא עוברת וזה לא פשוט עבורה.לאחר  שהתגלה בבטנה ממצא חריג וענ...