יום רביעי, 7 באוגוסט 2024

מגי מסכימה?! קותי סבג מצהיר: "הבנות שלי לא ישרתו בצה"ל!" וזאת הסיבה!

קותי סבג באמירה יוצאת דופן במיוחד בתקופה
הזאת שהצבא זקוק לכוח אדם, החליט קותי דווקא
להצהיר בניגוד הפוך לדעותיו שבדרך כלל תומך
בממשלה, קותי מצהיר שהבנות שלו לא יתגייסו
לצבא, והפתיע את כולם!






למגי אזרזר וקותי סבג יש תאומות ויש להן עוד כמה שנים
טובות עד שיצטרכו להתגייס, אבל קותי מעכשיו החליט
להצהיר את כוונותיו בעקבות הארועים, קותי מתפוצץ
במהלך השידור ברדיו ואומר את מה 
שהוא חושב וגורם לסערה גדולה!


במהלך ראיון בתוכניתו ברדיו של כאן גימל הוא ראיין
יחד עם מאה בצלאל את שי אלבג, אחותה של התצפיתנית
החטופה לירי אלבג, שנמצאת בשבי בעזה כבר.
"בתור אבא לתאומות קטנות, אחרי שראיתי את הסרטון של 
התצפיתניות החלטתי שעד שכל האנשים שאחראים למחדל 
הזה לא ישלמו, אני לא שולח את הילדות שלי 
לצבא גם אם צריך".
בהמשך שיתף בשיחות שלו עם מגי: אני כל הזמן מדבר 
עם מגי (אזרזר) ואומר לה : 'מגי, אם אחת הילדות 
שלנו הייתה באה הביתה ואומרת אנחנו רואים אותם, 
הולך לקרות משהו, איך אני הייתי יכול להמשיך בחיים?'".
קותי הפתיע את המאזינים ואת הנוכחים באולפן
וקיבל תגובות רבות,חלק בעדו וחלקן נגדו!
ואיך הגיבה מגי?! בעד קותי או נגדו?!
.:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! יהב ארהבור עוקץ את הזכייה של אור בן דוד בגמר האח הגדול: "נכשלנו!"

גמר האח הגדול אמנם מאחורינו אבל התגובות סביב אירוע הגמר וסביב הניצחון של אור בן דוד רק התחילו, חלק מהדיירים כבר הספיקו להתראיין מאז הגמר וגם...