יום שני, 26 באוגוסט 2024

הלם! מגי בעד?! קותי סבג חושף: "הבנות שלי לא ישרתו בצה"ל!" וזאת הסיבה המפתיעה!

קותי סבג שכולנו הכרנו אותו
בתור דייר האח הגדול ובסוף העונה
שהשתתף גם ניצח ובגדול! הפך לכוכב
גדול ובהמשך התחתן עם מגי אזרזר והם הביאו
יחד לעולם תאומות.






קותי החליט להצהיר ולהגיד את דעתו מה הוא חושב
על הגיוס של הבנות שלו בעתיד לצבא הגנה לישראל.
כמו כולם קותי נחשף להחלטה להארכת שירות הצבא
וגם על ההחלטה של הצבא לגייס כוח אדם נוסף
בעקבות המלחמה.



במהלך תוכניות של קותי סבג בכאן גימל יחד עם מאיה 
בצלאל הם ראיינו את שי אלבג, אחותה של התצפיתנית
החטופה לירי אלבג, שנמצאת בשבי בעזה כבר.
קותי הפתיעה ואמר למאזינים: "בתור אבא לתאומות קטנות,
אחרי שראיתי את הסרטון של התצפיתניות החלטתי שעד שכל האנשים שאחראים למחדל
הזה לא ישלמו, אני לא שולח את הילדות שלי
לצבא גם אם צריך".
בהמשך הראיון קותי שיתף בשיחות שלו שהיו לו
עם מגי בנושא: "אני כל הזמן מדבר
עם מגי (אזרזר) ואומר לה : 'מגי, אם אחת הילדות
שלנו הייתה באה הביתה ואומרת אנחנו רואים אותם,
הולך לקרות משהו, איך אני הייתי יכול להמשיך בחיים?'".
מה חושבת על זה מגי?!
האם היא בעד או נגד לגייס את הבנות?!
.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפתיע את כולם! אור חושף באח הגדול: "יש הרבה גברים חתיכים!" למי התכוון?!

אור דייר העונה באח הגדול,  הפך לאחד הדיירים הכי מדוברים העונה,  הוא הגיע לגמר ואולי יהיה הזוכה הגדול של העונה! אור בן דוד מקבל תמיכה ג...